Ik wilde een koppelingsveertje bestellen bij de Opeldealer van Kwawegen maar ze zeiden dat dit niet meer te leveren was zowel de oude als de nieuwe niet. Het veertje is nog heel bij mij maar wilde deze alvast regelen voor als het zover is. Wie weet een dealer in de buurt van Ridderkerk die deze nog wel levert. Gr Monique
Ze leveren wel, maar de vraag is of ze het voor je willen bestellen. Ik betaalde in Dordrecht bij Van Mill 6 euro hiervoor.
Ben er later overigens achter gekomen dat je wel korting kunt bedingen maar omdat ze het bij een andere Opel dealer moeten inkopen kom je tot 20%. In Oosterhout krijg je 30% dacht ik. Service is overigens goed bij Van Mill, dus voor de kleine dingen bestel ik er evengoed (dichterbij voor me).
Wellicht is er een normale automaterialenzaak waar je die veertjes kunt kopen, want speciaal zijn ze echt niet. Als de lengte maar klopt.
Ooit ergens gelezen dat iemand gewoon een veertje van een Corsa oid mee kreeg. Net zo goed, zoniet beter want dat exemplaar brak niet...
En 60ct ofzo...
Geen geld voor zo'n veertje! Ik heb laatst geinformeerd naar de prijs van 1 boutje wat gebruikt wordt om de gordel vast te zetten. Die was 29 euro excl BTW incl. korting per stuk.