Track days 2009. Wie gaat waar naartoe....
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Wilbert, kijk nog eens naar je alu stokjes achter je stuur van je ruitenwisserbediening en knipperlichten. Voor je dat nog niet wist, die ingefreesde driehoeken zijn zo Opel als maar kan zijn. Om diezelfde reden zitten die driehoeken ook in de voetensteunen van onze Speedstertjes. Google voor de grap maar eens naar "manta 400" of "ascona 400"linne150 schreef:Dacht dat die van mij behoorlijk orgineel is

Mocht je hier zo geschrokken van zijn en er vanaf willen, hoor ik het graag.

- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Niemand met een opel koopt ze,.................................................................................................................................................................................................................................Ze zijn te duur 

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Een aantal mensen (iedereen?) die naar de Franse circuitdagen gaan zullen de nieuwsbrief van LoT wel gehad hebben en hebben het dus waarschijnlijk wel gelezen, maar ik post het hier ook nog even:
Ik ga in ieder geval niet zeulen met een driehoek, en een hesje heb ik altijd in mijn kofferbakje. Misschien dat ik het hesje dan nog wel even in 1 van mijn zijvakjes prop, maar een driehoek vind ik te zwaar
Het zal wel loslopen, maar doe er mee wat je wilt.French driving laws have changed.
From 1 October 2008, all vehicles driven in France, including vehicles registered outside of France, MUST have one Hi-Viz reflective jacket and one warning triangle in their vehicle. The reflective jacket has to conform to EU standard and must be inside the car and not in the boot. On the spot fines varying between €90 and €135 will apply.
Ik ga in ieder geval niet zeulen met een driehoek, en een hesje heb ik altijd in mijn kofferbakje. Misschien dat ik het hesje dan nog wel even in 1 van mijn zijvakjes prop, maar een driehoek vind ik te zwaar

- allen
- Contacteer:
Vestje heb ik niet. Hang die gevarendriehoek wel om m'n nek.
Alle gekheid op een stokje Maik. Je ragt zo'n driehoek even uit die langwerpige golfbal en gooit die in je kofferbak. Die 250 gram scheelt niet zoveel brandstof. Op het circuit kun je toch alles uit de auto gooien, lijkt me. Doe ik ook altijd. Enne... ze jatten ook weer niet 'alles'.

Alle gekheid op een stokje Maik. Je ragt zo'n driehoek even uit die langwerpige golfbal en gooit die in je kofferbak. Die 250 gram scheelt niet zoveel brandstof. Op het circuit kun je toch alles uit de auto gooien, lijkt me. Doe ik ook altijd. Enne... ze jatten ook weer niet 'alles'.

- allen
- Contacteer:
Kijk eens Wilbert 
Een werelds filmpje van een navigator die 'maybe' gebruikt in z'n notities en z'n aanhef van de z'n brief naar de hemelpoorten voorleest: http://uk.youtube.com/watch?v=5nA_7Fkz0ns
Hopelijk fris ik je jeugd weer op van de autosport die ik heb moeten missen!
Enne, die driehoekjes... Zie onder.
Maar goed, toch wel weer bedankt, Maik. Niet vergeten zo'n hesje te kopen. Wel zo veilig als ik een keer autopech heb.

Een werelds filmpje van een navigator die 'maybe' gebruikt in z'n notities en z'n aanhef van de z'n brief naar de hemelpoorten voorleest: http://uk.youtube.com/watch?v=5nA_7Fkz0ns
Hopelijk fris ik je jeugd weer op van de autosport die ik heb moeten missen!
Enne, die driehoekjes... Zie onder.

Maar goed, toch wel weer bedankt, Maik. Niet vergeten zo'n hesje te kopen. Wel zo veilig als ik een keer autopech heb.
- Bijlagen
-
- 2122714573_81a06cde2b.jpg (132.2 KiB) 1650 keer bekeken
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Ik hou gewoon niet van overbodige troep in mijn speedstertje, als je niet oppast rij je elke dag met 100kg troep in je lichtgewicht auto'tje rond. Het is een principekwestie
plus het feit dat het anders niet op wilt schieten met die 150 ecotec pk's
Allen, heb jij niet zo'n hesje?
Ik heb er de afgelopen jaren een stuk of 4 verzameld zonder er om te vragen of te betalen, die dingen krijg je toch overal toegestopt tegenwoordig? Mijn verzekering heeft er bv 1 toegestuurd toen het overal verplicht werd...
Maakt ook allemaal geen bal uit eigenlijk, ze kosten een whopping euro of 2 ofzo...

Allen, heb jij niet zo'n hesje?

Maakt ook allemaal geen bal uit eigenlijk, ze kosten een whopping euro of 2 ofzo...

- allen
- Contacteer:
Gewogen op de weegschaal:
Mijn RODE gevarendriehoek is 340 gram en 403 gram inclusief de RODE kunststof hoes.
Maar goed, begrijp wel wat je bedoeld. Heb zelf altijd een hele zooi rommel in de kofferbak liggen. Nu kan ik me er nooit zo druk om maken omdat ik zelf het gewicht wel compenseer tegenover een fullsize 'Ollander'. Gratis hesjes heb ik gelukkig niet. Straks heb ik een klotedag met autopech welke me geld gaat kosten en ga ik nog gratis reclame maken voor SpaceCake Inventions oid.
Nog veel ver weg, maar hoe denken de mensen overigens heen te gaan? Een dag vantevoren vrij nemen? Een dag vantevoren direct na het werk richtig Frankrijk? Of gewoon die hard in de ochtend naar Frankrijk knallen en direct je trackday rijden?
Mijn RODE gevarendriehoek is 340 gram en 403 gram inclusief de RODE kunststof hoes.

Maar goed, begrijp wel wat je bedoeld. Heb zelf altijd een hele zooi rommel in de kofferbak liggen. Nu kan ik me er nooit zo druk om maken omdat ik zelf het gewicht wel compenseer tegenover een fullsize 'Ollander'. Gratis hesjes heb ik gelukkig niet. Straks heb ik een klotedag met autopech welke me geld gaat kosten en ga ik nog gratis reclame maken voor SpaceCake Inventions oid.
Nog veel ver weg, maar hoe denken de mensen overigens heen te gaan? Een dag vantevoren vrij nemen? Een dag vantevoren direct na het werk richtig Frankrijk? Of gewoon die hard in de ochtend naar Frankrijk knallen en direct je trackday rijden?

- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
allen schreef:Gewogen op de weegschaal:
Mijn RODE gevarendriehoek is 340 gram en 403 gram inclusief de RODE kunststof hoes.![]()
En dan het hesje van maik lenen natuurlijk

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.