Kun je weer in een BMW rijden

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Is het iemand al opgevallen dat Thorney al helemaal klaar is voor de toekomst.

"Performance BMW and Vauxhall Tuning" :roll:
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

piet schreef:
Mede hierdoor gaat het hardnekkige gerucht dat BMW Opel los wil weken bij General Motors.
http://www.nu.nl/news/1874857/73/&%2382 ... 17%3B.html

:twisted:
Piet, toevallig heb ik gisteren een analyse zitten lezen over de problemen bij de Big Three ...

Daarin stond juist dat Opel waarschijnlijk de redding van GM zal gaan worden. De grootste problemen zijn de torenhoge pensionlasten van oudwerknemers. Mocht nu de markt voor SUV's en pickups definitief opdrogen en de Amerikanen aan de kleinere en zuinigere auto's gaan, dan is het feit dat Opel Duits is voor GM de redding. Die kunnen binnen redelijke termijn de auto's die wij in Europa kennen snel aanpassen aan de Amerikaanse eisen en op die manier overleven. De overname van Deawoo was al een stap in deze richting. Maar de puur marketingtechnische term premium, want Opel = Duits en Duits = premium, schijnt onbetaalbaar belangrijk te zijn.

Dus als GM Opel zou verkopen aan BMW, dan is dat het doodvonnis van GM. Chrysler is waarschijnlijk al ten dode opgeschreven omdat ze geen wereldwijde allianties hebben. Ford staat er op dit moment het minst slecht voor.

Ironisch dus dat de vakbondseisen uit de jaren 70 en 80 nu waarschijnlijk honderduizenden banen kunnen gaan kosten.

SteV6
S4 Avant
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Van mij mogen ze hoor. Kan ik tenminste gewoon bij één garage m'n onderdelen halen! 8)

piet schreef:
allen schreef:Heren toch, wie mij kent weet toch wel dat er heel wat meer aan te pas moeten komen om mij op de kast te jagen! :shock:
Hit teams zijn al onderweg zeker. :lol:
Ik moet helaas mededelen dat Maik niet meer op Abbeville zal verschijnen...
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Begin jaren tachtig was de Amerikaanse auto industrie ook op sterven na dood. Chrysler is toen ook failet gegaan, als ik me dat goed herinner.
Ze makten toen kwalatief hele slechte auto's.

Ik heb in die tijd in een BMW door Detroit heen gereden.
Was ook van de weinige keren dat ik mee daar echt bedreigd voelde en me deuren dicht hield en klaar was om door het rode stoplicht heen te rijden.
Plaats reactie