Moet ik op zoek naar een andere garage?
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Hier Piet (onderaan pagina):piet schreef:Waar kan ik die bestellen Maik?
http://www.2bular.com/conversions.htm
Zoals het daar staat is het niet helemaal zeker... Nu ik even goed nadenk zit Gerard (Treertje) ook te wachten op zijn 4-1 spruitstuk van 2bular? Even mailen met Jim (2bular) en je weet het

Mooi spulleke

- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Lezen is ook een kunst
Vandaag ook al zo slordig geweest tijdens een casus behandelen betreft Europees Recht.
Nog even over de inlaat spruitstuk. Daar gaat toch (geleidelijk) alleen brandstof en lucht doorheen, waardoor kan die dan stuk gaan?
Uitlaat spruitstuk lijkt mij het veel zwaarder te hebben?

Vandaag ook al zo slordig geweest tijdens een casus behandelen betreft Europees Recht.
Nog even over de inlaat spruitstuk. Daar gaat toch (geleidelijk) alleen brandstof en lucht doorheen, waardoor kan die dan stuk gaan?
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- stevenflappy
- Contacteer:
Zou morgen weer klaar zijn dusssss. Spruitstuk kost iets van 211 euro.Vervelend man. Zijn de standaard spruitstukken via Opel wel snel leverbaar? En wat kost zo'n ding?
Als deze erop zit toch maar eens voorzichtig gaan kijken voor een andere maar ik heb nog veel meer plannen voor het komende jaar.
Heeft alleen nog pet met nr:0672
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
mmm ik stop met dingen vragenstevenflappy schreef:Lijkt me dat er alleen lucht doorheen gaat (inlaat), ding is van plastic....

Ik kruip snel m`n bed in en kom er morgen weer uit

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Volgens mij snap je het nog steeds nietDennizz schreef:Lezen is ook een kunst![]()

Gerard z'n uitlaatspruitstuk is stuk gegaan. Inlaatspruitstukken van de speedster gaan nooit stuk zover ik weet.
Dus ja, uitlaatspruitstuk heeft het veel zwaarder, en die is dan ook stuk gegaan...

- stevenflappy
- Contacteer: