Waar heb je je auto gekocht?
En is het wat je er van had verwacht???
Speedster Maik
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Hey Martin,van dijk schreef:Waar heb je je auto gekocht?
En is het wat je er van had verwacht???
Ik heb de auto particulier gekocht, net onder Rotterdam.
Het is in grote lijnen wel geworden wat ik er van verwacht had. Maar de speedy blijft je soms verassen!

Vaak positief en soms negatief (verhalen over bladerende verf bijvoorbeeld

En nu speel ik diezelfde vraag weer terug naar jou!?

M.

- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Is dit een vraag aan iedereen
Ik heb de mijne particulier gekocht
In het mooie plaatsje Doorn, ja daar hebben wij vandeweek nog staan hangen met zijn allen
Ja hij is wat ik ervan verwachte, een heerlijke rijders auto, die meer comfort zelfs bied dan ik verwacht had........dus het wordt lang met deze doen
want een nieuwe wordt niks, en de opvolger wordt niet meer bij lotus gemaakt en niet zo puur als deze.....dus deze oprijden, nu nog een nieuwe kopen (scheelt maar een jaar) of over op lotus over een paar jaar 

Ik heb de mijne particulier gekocht

In het mooie plaatsje Doorn, ja daar hebben wij vandeweek nog staan hangen met zijn allen

Ja hij is wat ik ervan verwachte, een heerlijke rijders auto, die meer comfort zelfs bied dan ik verwacht had........dus het wordt lang met deze doen

- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
wil me niet zien
Tussen Stompwijk en Zoeterwoude een rode SPEEDSTER 17.50 ongv een vent met bivakMUTS die mijn luid toeteren NIET beantwoorde dat kan alleen maar Maik zijn.Begin jij eenkennig te worden?^%%$%^Gekheid is niet nodig die bivakmuts staat je wel 

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.