Achteruitrijcamera
Achteruitrijcamera
Wie is er in het bezit van een achteruitrijcamera of een camera ter vervanging van de binnenspiegel?
Hoe zit het met het omgedraaide beeld, een auto die je links voorbij rijdt komt die ook links in de "spiegel" (lcd scherm)?
gr.
Paul
Hoe zit het met het omgedraaide beeld, een auto die je links voorbij rijdt komt die ook links in de "spiegel" (lcd scherm)?
gr.
Paul
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Behalve een Speedster heb ik, o.m. ook een camper en die is uitgerust met in totaal met drie cameras, waarvan één als achteruitrijspiegel dient en de andere twee om de dode hoeken in de gaten te houden.
Ik kan het beeld zowel gespiegeld als niet-gespiegeld instellen. Maar hét nadeel van een camera ten opzichte van een spiegel is dat het beeld twéé-dimensionaal is, waardoor het schatten van afstand veel moeilijker is.
Spiegels voor de dode hoeken zijn heel praktisch als er weer eens een laag snel autootje bij m'n camper achter en/of langs en/of onderdoor probeert te kruipen. Mij zagen ze altijd wel, maar ik hen niet....
Ik kan het beeld zowel gespiegeld als niet-gespiegeld instellen. Maar hét nadeel van een camera ten opzichte van een spiegel is dat het beeld twéé-dimensionaal is, waardoor het schatten van afstand veel moeilijker is.
Spiegels voor de dode hoeken zijn heel praktisch als er weer eens een laag snel autootje bij m'n camper achter en/of langs en/of onderdoor probeert te kruipen. Mij zagen ze altijd wel, maar ik hen niet....
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Zoals een achteruitkijk spiegelpaulb schreef:Ha Wilbert,
Dat klopt, maar geeft die ook gespiegeld beeld? of is dat in te stellen?

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Maik gebruikt zijn buiten spiegel voor zijn Make up,.............kan hij beter de juiste kleur bepalen.Is dit off topicMaik schreef:Nou, ik heb in ieder geval met mijn buitenspiegel geen moeite met het inschatten van afstanden van auto's die mij inhalen op de snelweg (komt niet vaak voor), dat weet ik wel

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.