Nou Co, als de foto de huidige toestand reflecteert, ziet hij er heel mooi uit voor zijn jaren. En zoals je al suggereerde, met een oranje wordt de nieuwe eigenaar lid van een exclusief groepje in een al even exclusieve club. Dus kopen jongens, het is nog net op tijd om je eens extra te verwennen voor het nieuwe jaar
De waardebepaling van deze auto's ligt niet in een carbase ofzo daar gaan ze namelijk uit van een nieuwprijs van 29950 euro.
Terwijl de meeste echt meer dan 45000 euro gekost hebben.
De Speedster moet gewoon uit zo'n database verdwijnen aangezien dit een liefhebbersauto is.
Maar Co zal altijd rekening moeten houden dat er zo'n 10.000 euro bij moet of meer.
De vraag is is of dat een Turbo het wel waard is tegen tuning van een 2.2.
Zodra er een nummer van gelimiteerde opgave instaat is het toch een collectorsitem?
Ik denk dat Opel ook nooit meer zo'n actie onderneemt heeft ze teveel gezeur en geld gekost.
Ik probeer hem zelf te verkopen, dan heb ik zelf de vrije keuze qua kleur en uitvoering. Wil het liefst weer een oranje, maar die zijn ook in turbo uitvoering lastig te vinden. Switch grey en donker grijs vind ik een goed alternatief. Ga niet alleen voor vermogen, vind de turbo er iets mooier uitzien. En het karakter van het motorblok past naar mijn mening goed bij de speedster. En ik heb zelf liever een originele turbo dan een getunede 2.2. Wil hem ook lang houden, ben echt gek op het concept. Geweldige wagens! De wagen is op dikkere deurpennen en waterdichte koplampen na standaard.