Te koop Opel Speedster Junior bouw jaar 2001
Te koop Opel Speedster Junior bouw jaar 2001
Aangeboden Opel Speedster Junior trapauto. Kunststof trapauto, kanariegeel in goede staat. Deze werd destijds via de Opeldealer organisatie verkocht. Originele aankoopbon is er nog bij, nieuwwaarde €155,--, vraagprijs nu € 90,--
Info bij Erik via evinl@freemail.nl
De auto staat drooggestald in Haarlem
naar Zeist
Driver,
Fiets er zaterdag mee naar Zeist, dan kunnen we 'm beoordelen (ook op levensduur, want als ie die reis overleeft......
)
Fiets er zaterdag mee naar Zeist, dan kunnen we 'm beoordelen (ook op levensduur, want als ie die reis overleeft......

- speedster
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Re: Te koop Opel Speedster Junior bouw jaar 2001
Driver schreef:Aangeboden Opel Speedster Junior trapauto. Kunststof trapauto, kanariegeel in goede staat. Deze werd destijds via de Opeldealer organisatie verkocht. Originele aankoopbon is er nog bij, nieuwwaarde €155,--, vraagprijs nu € 90,--
Iets voor Jans! POWER.
goed idee
Goed idee
Kan ie zich weer helemaal op uit leven, zeg maar van 0 af aan beginnen

- speedster
Re: goed idee
Dutch Boy schreef:Goed idee![]()
Ik zie hem al gaan. Hoeveel pk's zal het zijn Jans met zijn houten poot en zijn verroeste knie

automaat
Gelukkig zorgt z'n vrouw voor de automaat 

- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
'T is wel heerlijk rustig hier op het forum nu Jans een paar dagen weg is. Volgens mij is hij vandaag Zeist al onveilig aan het maken, dus Martin STERKTE!
Ik durf trouwens te wedden dat Jans binnen een week een zwaar opgevoerde motor van een ketttingzaag of grasmaaier in de "trap"Speedster zou bouwen
SteV6
Ik durf trouwens te wedden dat Jans binnen een week een zwaar opgevoerde motor van een ketttingzaag of grasmaaier in de "trap"Speedster zou bouwen

SteV6
S4 Avant
- linne150
speedster junior
de gele SPEEDSTER staat in de garage, jammer voor JANS maar deze kans kon ik niet voorbij laten gaan.De grootste "SURPRISE" vond ik bij thuis komst onder het toch wel kleine moterkapje.Mijn kleinzoon FINN is nu in een SPEEDSTER trainingskamp!!!! binnenkort foto,s
vr.gr.linne150

Jans is nog aan het bijkomen, ik heb hem in een hele snelle auto naar het hotel gebrachtSteV6 schreef:'T is wel heerlijk rustig hier op het forum nu Jans een paar dagen weg is. Volgens mij is hij vandaag Zeist al onveilig aan het maken, dus Martin STERKTE!
Ik durf trouwens te wedden dat Jans binnen een week een zwaar opgevoerde motor van een ketttingzaag of grasmaaier in de "trap"Speedster zou bouwen![]()
SteV6

Hoe vond je dat Jans, of was dat iets te bruut