Herstel Rikster...
Had foto's, echter zijn ze allemaal verloren gegaan bij het overzetten van het toestel naar de Mac
Voor de Kerst waren zowel de voor als achterkant gedemonteerd en gingen ze aan de slag met het vervangen van het subframe. Planning is dat hij half januari gespoten wordt en dan moet hij begin februari klaar zijn. "van der Kooi" heeft foto's van de grote stappen, maar die heb ik nog niet ontvangen... Ga straks weer even naar A'dam om een blik te werpen en wat foto's te maken, hopelijk gaan die dan niet verloren

Jan ging ze dinsdagmiddag mailen, maar dat is waarschijnlijk naar mijn werk-account gebeurt... Heb geen beschikking meer over een 'intranet' computer gehad sinds ik hem sprak, dus hopelijk tref ik ze morgen in mijn mailbox aan 
Is inmiddels wel weer een hoop werk verzet
Al het bodywork is klaar voor de spuiter, alleen wacht de neus nog op een paar kieuwen... 

Is inmiddels wel weer een hoop werk verzet

- zoonvanlinne150
- Mega lid
Kieuwen zijn nog een probleem omdat Edel Car Parts ze niet meer wil/kan leveren
Proberen ze nu van "Badster" te krijgen, anders gaan we kijken hoe die van de Lotus GT1 staan 
Foto's:

Foto's:
- Bijlagen
-
- Om zeker te zijn toch maar een nieuwe!
- aandrijf as.jpg (58.01 KiB) 1905 keer bekeken
-
- Herstel linker dorpel en deur...
- linker dorpel.jpg (53.8 KiB) 1912 keer bekeken
-
- Nieuwe wielophanging met betere toe-link!
- wielophanging.jpg (57.34 KiB) 1903 keer bekeken
De ReVerie exemplaren zijn zeker nog niet afgeschreven. Denk echter dat de verschillende kieuwen elkaar niet zullen ontlopen qua functionaliteit... en dan mag je toch een beetje voor de looks gaan 
In de motorruimte gaat ook nog wel wat glimmen, maar ik wordt geen goudhaantje zoals jij Herman
Kost me net iets te veel

In de motorruimte gaat ook nog wel wat glimmen, maar ik wordt geen goudhaantje zoals jij Herman