De STIG eindelijk ontmaskerd !
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
De STIG eindelijk ontmaskerd !
A thing of beauty is a joy forever!
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
The Stig
Ik vrees dat zijn dagen bij Top Gear geteld zijn
Zijn voorganger hebben ze in een auto van een vliegdekschip geschoten van zodra zijn identiteit uit kwam (don't worry, hij leeft nog
). Er schijnt een clausule in hun contract te zijn opgenomen, dat het eindigt van zodra hun geheime identeit onthuld wordt.

A thing of beauty is a joy forever!
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Re: The Stig
Is het een openlijke sollicitatie?Pipo schreef:Ik vrees dat zijn dagen bij Top Gear geteld zijnZijn voorganger hebben ze in een auto van een vliegdekschip geschoten van zodra zijn identiteit uit kwam (don't worry, hij leeft nog
). Er schijnt een clausule in hun contract te zijn opgenomen, dat het eindigt van zodra hun geheime identeit onthuld wordt.

Hij heeft zich vanaf 2003 tot heden niet bekend gemaakt/geworden, dat vind ik een hele prestatie opzich!
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Tom Coronel heeft laatst in 'Wheels on 7' het contract wat hem is aangeboden door de BBC en het pak van de Stig wat hem is aangemeten (just in case) laten zien en toen tevens genoemd dat er niet één, maar drie Stiggies zijn... Nu is de identiteit van één van de drie Stig "spelers" bekent, boeiend.
p.s. Tom heeft overigens nooit als Stig opgetreden...
p.s. Tom heeft overigens nooit als Stig opgetreden...
Het was al veel langer bekend dat Ben Collins meestal "De Stig" was.
Hij is bijvoorbeeld herkend tijdens die BWM diesel race waar topgear aan mee deed.
Bij het onderzoek naar de crash van hamster kwam zijn naam naar boven.
Maar in die Renault F1 over het circuit....dat was toch net ff iemand anders in een witte overal
Wat helemaal grappig is, is dat Ben Collins ook gewoon onder zijn eigen naam meegewerkt heeft aan TopGear
http://www.youtube.com/watch?v=-9AKp35gDco#t=1m55s
Laat de mythe lekker bestaan...... Some say....
Hij is bijvoorbeeld herkend tijdens die BWM diesel race waar topgear aan mee deed.
Bij het onderzoek naar de crash van hamster kwam zijn naam naar boven.
Maar in die Renault F1 over het circuit....dat was toch net ff iemand anders in een witte overal

Wat helemaal grappig is, is dat Ben Collins ook gewoon onder zijn eigen naam meegewerkt heeft aan TopGear

http://www.youtube.com/watch?v=-9AKp35gDco#t=1m55s
Laat de mythe lekker bestaan...... Some say....