Hier moet ik zelf toch even op reageren. Het is Pascal d'r goed recht dat ze niet met mij op de baan durft. Dat staat dan wel even los van mijn geklungel op de baan maar van haar eigen vertrouwen.
Net als Allen ben ik laatst een kletsnat Spa opgegaan, Zolder nat en droog, zandvoort nat en droog.. het kan allemaal als je weet waar je aan begint.
Ik heb meerdere ronden achter de elise aangereden zonder de elise in te halen. Respect voor ANDERMANS materiaal. De enige auto waar ik in de buurt heb gedrift was als ik ACHTER patrick of allenof Michel zat, en dan ook omdat we van elkaar weten wat we doen en dat we dat dan ook wederzijds deden. Zodra er een ander in de buurt was heb ik me netjes ingehouden. Als ik met 30 km/u over de baan wil rollen ga ik naar de scheveningse boulevard met m'n dak open patsen, maar niet een circuitdag rijden.
Erg leuk om er na een paar maanden op deze manier wat over te lezen.
Ik heb iig genoten van m'n dag in de 316i (best snel spul hoor zo'n 1.6 8 klepper) , de geweldige BMW M3 Cecotto die overigens ook eea aan alu en polyester heeft en minder staal dan je denkt , de BMW van patrick heb ik ook ondersturend rondgestuurd en last but not least ook die pisbakwasteil van m'n eigen broer. Geen enkel moment heb ik risico genomen in de buurt van andere rijders. Overigens heb ik geen BMW in het gras gezien, maar wel die soepstengel in die rode speedster
Ik doe in ieder geval weer mee met inferieur staal ofzo.