Als het gaat om de enige vrouw die een rondje op het speelterrein wilde rijden gaat dan hoefde je echt niet specifiek een driftende BMW te benoemen alsof de rijder een aso is met inferieur pisbakkenstaal. Dan waren die badkuipjes net zo gevaarlijk en ongeleid als een ongeleid projectiel in een ongeleid stuk staal die gewoon afstand houdt en niet erlangs gaat tot je een knippertje laat zien. En ja, ik let op wanneer iemand aangeeft dat er ruimte is, zie ik geen knipper, dan ga ik ervan uit dat degene ervoor te druk met zichzelf bezig is om de anderen te zien en blijf ik erachter tot ik veilig erlangs kan.Tommy, deze reply geeft jouw ervaring weer.
Verplaats je nu even in de postitie van Pascal.
Enige vrouw die aanwezig is en voor de eerste keer op een circuitje rijden....
Zaterdag 14 maart Malmedy
Tommy, jammer dat jij de verkeerde conclusies trekt.
De opmerking over staal heeft helemaal niets te maken met "inferieur pisbakkenstaal", het heeft te maken met het verschil in gewicht.
Vandaar ook dat ik al eerder de link aangaf naar de posting van Yvo, die ook waarschuwd voor het mixen van gewichtsklasses.
De club waarmee Yvo naar Malmedy gaat hebben als grens 1000KG, daarboven laten ze niemand toe.
Aso? Hoe kom je er bij dat ik je een aso zou vinden?
Het is wel zo dat je enthousiaste rijgedrag ten koste ging van het vertrouwen van Pascal, waardoor zij net even wat minder vertrouwen had om samen met jou op de baan te zitten.
Dat is toch een normale menselijk reactie?
De opmerking over staal heeft helemaal niets te maken met "inferieur pisbakkenstaal", het heeft te maken met het verschil in gewicht.
Vandaar ook dat ik al eerder de link aangaf naar de posting van Yvo, die ook waarschuwd voor het mixen van gewichtsklasses.
De club waarmee Yvo naar Malmedy gaat hebben als grens 1000KG, daarboven laten ze niemand toe.
Aso? Hoe kom je er bij dat ik je een aso zou vinden?
Het is wel zo dat je enthousiaste rijgedrag ten koste ging van het vertrouwen van Pascal, waardoor zij net even wat minder vertrouwen had om samen met jou op de baan te zitten.
Dat is toch een normale menselijk reactie?
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2801
- Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
- Locatie: dordrecht
- Contacteer:
Ik ga me 'voorlopig' aan de belofte houden tot en met juli niets bij te plannen. 
@Bitchfighting:
Bert, je noemt Tommy specifiek, dan denk ik dat de reactie van hem ook meer dan normaal is omdat hij zich betreffende het inhalen en ingehaald worden keurig heeft gedragen (voor zover ik het heb kunnen waarnemen). Van de Speedsters en Superseven achtigen zijn er ook bij die hem haaks gegooid hebben. Maik en ik zijn daar bijvoorbeeld geen uitzondering van geweest. Daarnaast hebben Michel (rode M3) en Patrick bijvoorbeeld weer nette lijnen zitten rijden die dag in een zwaardere BMW.
Wie anders denkt dan jij trekt misschien de verkeerde conclusies, maar zie ook in dat je dat zelf dan wellicht ook kunt doen. Op basis van één uitspraak van Ivo bijvoorbeeld? Ten eerste staat iedereen namelijk op het binnenterrein en ten tweede weegt een 106 Rally minder dan een Speedster. De zwaarste auto's die meerijden zijn ongeveer 1300 kg. Dat dit soort dagen toch vaak een mengeling van auto's wordt heeft te maken met het feit dat er maar weinig mensen de lol zien in een 'racebaan' waar de snelheden lager liggen dan ze op de openbare weg rijden.
Nogmaals, en dat is serieus bedoeld, indien je bang bent voor anderen moet je gewoon dagen boeken bij GP-Elite (mogen die mensen me bedanken voor de reclame). Hun dagen zijn fors duurder, maar wel extreem rustig. Als je bijvoorbeeld op Zandvoort met 10 anderen op de baan bent kom je mekaar met geluk gewoon nooit tegen. Mocht dat wel gebeuren is het goed te weten dat CPZ voldoende ruimte heeft om mekaar te passeren. Een instructeur kun je dan ook nog bij hun huren. Tegen de tijd dat je denkt voldoende wagenbeheersing te hebben om niet bang te hoeven zijn voor anderen kun je dan altijd beslissen of je goedkopere speeldagen met meer mensen op gaat zoeken. Behalve GP-Elite kan ik momenteel gewoon geen andere club mensen vinden met zo weinig auto's op de baan.

@Bitchfighting:
Bert, je noemt Tommy specifiek, dan denk ik dat de reactie van hem ook meer dan normaal is omdat hij zich betreffende het inhalen en ingehaald worden keurig heeft gedragen (voor zover ik het heb kunnen waarnemen). Van de Speedsters en Superseven achtigen zijn er ook bij die hem haaks gegooid hebben. Maik en ik zijn daar bijvoorbeeld geen uitzondering van geweest. Daarnaast hebben Michel (rode M3) en Patrick bijvoorbeeld weer nette lijnen zitten rijden die dag in een zwaardere BMW.
Wie anders denkt dan jij trekt misschien de verkeerde conclusies, maar zie ook in dat je dat zelf dan wellicht ook kunt doen. Op basis van één uitspraak van Ivo bijvoorbeeld? Ten eerste staat iedereen namelijk op het binnenterrein en ten tweede weegt een 106 Rally minder dan een Speedster. De zwaarste auto's die meerijden zijn ongeveer 1300 kg. Dat dit soort dagen toch vaak een mengeling van auto's wordt heeft te maken met het feit dat er maar weinig mensen de lol zien in een 'racebaan' waar de snelheden lager liggen dan ze op de openbare weg rijden.
Nogmaals, en dat is serieus bedoeld, indien je bang bent voor anderen moet je gewoon dagen boeken bij GP-Elite (mogen die mensen me bedanken voor de reclame). Hun dagen zijn fors duurder, maar wel extreem rustig. Als je bijvoorbeeld op Zandvoort met 10 anderen op de baan bent kom je mekaar met geluk gewoon nooit tegen. Mocht dat wel gebeuren is het goed te weten dat CPZ voldoende ruimte heeft om mekaar te passeren. Een instructeur kun je dan ook nog bij hun huren. Tegen de tijd dat je denkt voldoende wagenbeheersing te hebben om niet bang te hoeven zijn voor anderen kun je dan altijd beslissen of je goedkopere speeldagen met meer mensen op gaat zoeken. Behalve GP-Elite kan ik momenteel gewoon geen andere club mensen vinden met zo weinig auto's op de baan.

Allen,
Zandvoort of Assen klinkt allemaal wel leuk, maar daar liggen de snelheden ook gelijk veel hoger.
Naar mijn bescheiden mening is een mickeymouse baantje als Malmedy voor een beginnner veel geschikter. De snelheden liggen er relatief laag, maar lekker veel bochten waardoor je wel leert sturen en je auto veel beter leert kennen.
Voor een echte training gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar Andrew Walsh.
Voor wat betreft die 1000KG.
Vóórdat ik op Malmedy had gereden was ook ik van mening dat die 1000KG een beetje onzinnig was, maar sinds mijn eerste ervaring daar heb ik mijn mening bijgesteld en zie ik het nut van die 1000KG regel wel in.
Ik ben in ieder geval niet de enige, ook Wilbert heeft zich al eens over die 1000KG uitgelaten, of hij zijn mening ondertussen herzien heeft zou je hem moeten vragen...
Zandvoort of Assen klinkt allemaal wel leuk, maar daar liggen de snelheden ook gelijk veel hoger.
Naar mijn bescheiden mening is een mickeymouse baantje als Malmedy voor een beginnner veel geschikter. De snelheden liggen er relatief laag, maar lekker veel bochten waardoor je wel leert sturen en je auto veel beter leert kennen.
Voor een echte training gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar Andrew Walsh.
Voor wat betreft die 1000KG.
Vóórdat ik op Malmedy had gereden was ook ik van mening dat die 1000KG een beetje onzinnig was, maar sinds mijn eerste ervaring daar heb ik mijn mening bijgesteld en zie ik het nut van die 1000KG regel wel in.
Ik ben in ieder geval niet de enige, ook Wilbert heeft zich al eens over die 1000KG uitgelaten, of hij zijn mening ondertussen herzien heeft zou je hem moeten vragen...
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1649
- Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
- Locatie: duh haag
Elise schreef:Allen,
Zandvoort of Assen klinkt allemaal wel leuk, maar daar liggen de snelheden ook gelijk veel hoger.
Naar mijn bescheiden mening is een mickeymouse baantje als Malmedy voor een beginnner veel geschikter. De snelheden liggen er relatief laag, maar lekker veel bochten waardoor je wel leert sturen en je auto veel beter leert kennen.
Voor een echte training gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar Andrew Walsh.
Voor wat betreft die 1000KG.
Vóórdat ik op Malmedy had gereden was ook ik van mening dat die 1000KG een beetje onzinnig was, maar sinds mijn eerste ervaring daar heb ik mijn mening bijgesteld en zie ik het nut van die 1000KG regel wel in.
Ik ben in ieder geval niet de enige, ook Wilbert heeft zich al eens over die 1000KG uitgelaten, of hij zijn mening ondertussen herzien heeft zou je hem moeten vragen...
Ben nog steeds van mening dat 1000kg de grens is,totdat je met mensen te maken krijgt die zo beschaafd en sportief met ELKAAR een top dag hebben.Ik heb genoten van o.a. Tommy zijn genieten.Hier rest mijn kees

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
Deze training ziet er ook goed uit, alleen een beetje ver rijden.Elise schreef:Voor een echte training gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar Andrew Walsh.
Dan is lelystad wel lekker in de buurt, daar geeft GP-elite zijn training.
Al een heleboel mensen van hier zijn al 1 of meerdere keren bij Andrew Walsh geweest, dus voldoende mensen die je er het e.e.a. over kunnen vertellen.
Overigens rijdt die Andrew Walsh ook met LotusTrophy mee.
http://www.elisetrophy.com
Overigens rijdt die Andrew Walsh ook met LotusTrophy mee.
http://www.elisetrophy.com
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Berichten: 850
- Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
- Locatie: scheveningen