is die blauwe turbo wel een mooie auto?
Origineel Ned.?
Hoe is de algemene indruk van de handelaar?
Nette auto's?
Kun je beter mijn Speedster kopen daar is al voor een vermogen aan spullen opgegaan hoef je naar mijn mening alleen andere velgen en eventueel nitrons te kopen.
Die blauwe turbo gaat het zeker niet worden. Moet teveel geld bij.
Ben zelf over de grens aan het zoeken, en daar is echt wel iets moois te vinden.
Als ik geld investeer dan doe ik het in mijn eigen auto, die is ook in uitstekende conditie. Daar komen dan voor de zomer nitrons, 2bular systeem een mooie team dynamics velgen onder.
De winter erop wil het blok open halen/ander blok opbouwen met nieuwe zuigers, drijfstangen, lagers, bewerkte kop, andere nokkenas, vliegwiel, balansassen verwijderen etc. Technisch veeeeel mooier dan een turbo!
Plan B is minstens net zo mooi als plan A, maar met veel meer werk en met een beetje pech fors duurder.
Co'tje schreef:De winter erop wil het blok open halen/ander blok opbouwen met nieuwe zuigers, drijfstangen, lagers, bewerkte kop, andere nokkenas, vliegwiel, balansassen verwijderen etc. Technisch veeeeel mooier dan een turbo!
Klinkt als een leuk project. Dan hoop ik alleen op meer succes dan allen met zijn auto en ik met mijn vorige auto heb gehad
Om het nog mooier te maken, ik zou m'n auto graag verkopen en overstappen naar een turbo
Als je vermogens zoals jullie willen halen ontkom je niet aan een SC of Turbo, en jullie motoren zitten natuurlijk propvol mooie techniek!
Voor vermogens rond de 200 a 220 pk vind ik ongeblazen motoren mooier. Je moet meer moeite doen om de onhebbelijkheden/zwakke punten eruit te halen. (net als jullie motoren met die hoeveelheid vermogen)
Dat was bv een reden om ook naar een Honda S2000 te kijken, fijne motor die VTEC!
Co'tje schreef:
Dat was bv een reden om ook naar een Honda S2000 te kijken, fijne motor die VTEC!
waarom zon langzaam hok
een maat van me heeft zo ding gehad het is mooi tot de vtec gaat tikken dan beginnen de problemen maar als tie het doet moet je ook in hoge toeren blijven om echt vooruit te komen
en dan heb je 240 pk (ergens bij 8000toeren) maar dan zitten speedsters met -/+ 170 pk je op te douwen