Maarten memorial

Aanstaande evenementen.
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Maarten memorial

Bericht door van dijk »

Sebastiaan
Nieuw lid
Contacteer:

Bericht door Sebastiaan »

Voor de mensen die Marijn en ikzelf afgelopen zaterdag niet hebben gesproken hierbij alvast een korte samenvatting van de plannen. Meer informatie is te vinden op de website www.maartenmemorial.com.

Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar Yvo, Koen of mijzelf ovv van je naam, emailadres en auto. We houden je dan op de hoogte van de sponsoring mogelijkheden, de agenda voor de dag zelf etc etc.

Alvast bedankt!!!

MaartenMemorial
Koen (koen@maartenmemorial.com)
Yvo (yvo@maartenmemorial.com
Sebastiaan (sebastiaan@maartenmemorial.com)

MaartenMemorial
Onze goede vriend Maarten van Sten stierf 4 augustus 2003 op 27 jarige leeftijd aan de gevolgen van melanoom, een agressieve vorm van huidkanker. Maarten had een passie voor sportwagens, een passie die hij met iedereen wilde delen. Vandaar dat we exclusieve sportwagens gaan inzetten in de strijd tegen kanker in een jaarlijks terugkerend evenement, MaartenMemorial.

De eerste editie bracht 64.000 euro op. Deze ging in zijn geheel naar de Sponsoracties Proteomics. Het Proteomics apparaat is inmiddels aangeschaft!

De dag zelf
De voorbereidingen voor MaartenMemorial 2005 zijn inmiddels in volle gang. Circuitpark Zandvoort verleent wederom haar medewerking. Ook dit jaar hopen we weer een onvergetelijke fijne dag voor kankerpatienten en verzorgend personeel van de Daniel den Hoed | Erasmus MC te verzorgen. We halen onze passagiers op in Rotterdam voor een toerrit naar Zandvoort. We komen ongeveer om 17:00u bij het circuit, waar circuitpark Zandvoort ons belangeloos 2 uur track tijd beschikbaar stelt. Patienten en personeel kunnen op de baan de sensatie van een "fast lap" in een sportauto meemaken. Uiteraard brengen we alle gasten 's avonds weer terug naar Rotterdam.

Sponsoring
De opbrengst van MaartenMemorial 2005 gaat naar een nieuw laboratorium voor kankeronderzoek van Daniel den Hoed | Erasmus MC. Bedrijven en hele aardige mensen kunnen ons helpen door een of meerdere sportwagens te sponsoren.

Op elke auto zijn drie plaatsen beschikbaar om sponsor stickers te plaatsen: de twee zijden en de voorkant. Iedere sticker op een deelnemende auto kost € 500, welke geheel ten goede komt van het nieuwe laboratorium voor kankeronderzoek van Daniel den Hoed. Biedt uw werkgever/klanten/leveranciers sponsor ruimte aan op uw auto!!! Daarnaast kunt u familie/vrienden/bekenden/buren/collega's natuurlijk vragen om uw "kilometers" te sponsoren

Natuurlijk sponsort men u omdat men een bijdrage wilt leveren aan het kankeronderzoek. Maar wat free-publicity kan uiteraard geen kwaad. Vorig jaar besteedden o.a. Hart van Nederland (SBS 6), TV Rijnmond en De Telegraaf aandacht aan het evenement.

Meedoen in de MaartenMemorial
Heeft u een exclusieve sportwagen en wilt u deelnemen aan de rit op 4 augustus, laat het ons dan even weten. Voorwaarde is wel dat er van uw type sportwagen minder dan 200 auto's in Nederland zijn, zodat het echt een bijzondere rit voor de passagiers wordt.

Haal 'em van stal, die Aston Martin, Bentley, Bugatti, Donkervoort, Ferrari, Lamborghini, Lotus (en familie), Maserati, Noble, Pagani, Porsche (Carrera GT, GT2, GT3, Turbo), Spyker, TVR, Ultima en neem deel aan de Raise for Life!

Zie ook: www.maartenmemorial.com

Als u wilt meerijden, stuur Yvo, Koen of Sebastiaan dan even een emailtje!
4 augustus - MaartenMemorial 2005 - www.maartenmemorial.com
markv
Beheerder
Contacteer:

Bericht door markv »

Voor wat foto's/filmpjes van vorig jaar, zie ook:

http://album.verboom.net/gallery/2004-08-04

Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn, maar ik kan het wel aanraden. Vorig jaar was in iedergeval erg leuk om te doen. Je kunt een hoop mensen een fijne dag bezorgen.

Mark
C30-94@0.55bar
van dijk

Re: Maarten memorial

Bericht door van dijk »

van dijk schreef:www.maartenmemorial.com
Msschien kunnen we een lijstje maken van mensen die mee willen?
En een BMW SLR doet het ook altijd wel goed :roll:
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Re: Maarten memorial

Bericht door SteV6 »

van dijk schreef:
van dijk schreef:www.maartenmemorial.com
Msschien kunnen we een lijstje maken van mensen die mee willen?
En een BMW SLR doet het ook altijd wel goed :roll:
Ha, ha, ha. Ik zal Ferdinand van Baackel ten Udendoorn wel inlichten over deze actie.

Helaas moest ik gisteren Sebastiaan al mededelen dat ik 4 augustus helaas op vakantie ben. Maar ik ga even kijken of ik iets met mijn reisgenoot en de zeilschool kan regelen. Dit soort acties staan zeer hoog op mijn prioriteitenlijstje. Het geluk en de oneindige blijdschap die je iemand kan meegeven zijn niet in euro's uit te drukken. Tot nu toe sponsorde ik een luchtballon-kamp voor ongenezelijk zieke kinderen. Omdat het precies past in mijn levensmotto:

Doe waar je zin in hebt, want voordat je het weet is het voorbij ...

SteV6
S4 Avant
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

markv schreef:Voor wat foto's/filmpjes van vorig jaar, zie ook:

http://album.verboom.net/gallery/2004-08-04

Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn, maar ik kan het wel aanraden. Vorig jaar was in iedergeval erg leuk om te doen. Je kunt een hoop mensen een fijne dag bezorgen.

Mark
Het zal voor mij ook moeilijk worden, ivm mijn werk rond die tijd.
Maar van mijn secretaresse hier heb ik vernomen dat het echt een SUPERdag moet zijn, vooral ook omdat haar vriend toen mee mocht rijden in een hele mooie gele speedster (Louella en John, wat is de wereld toch klein! Hoor het verhaal nu net :) ). Nog bedankt Mark :wink:

groetjes,
Maikel
Afbeelding
van dijk

Bericht door van dijk »

Hallo Sebastiaan ik heb een paar vragen.

Hoe zit het met de verzekering van de auto?

En laten de stickers geen sporen achter?

Ik denk dat dat misschien wel een drempel voor de meeste mensen is om mee te doen.

Mag je ook zelf een sponsor zoeken, en wat zijn de voorwaarden?

Groeten Martin van Dijk.
Arno
Contacteer:

Bericht door Arno »

Stickers zijn helemaal geen probleem. Het zijn vinyl stickers met een heel milde lijmsoort die niet bedoeld is om lang te blijven zitten.

Je trekt ze er zo weer af.

Verzekering zou ik niet weten, maar goed.. Ik rij sowieso wel vaker op zandvoort en dan toch niet verzekerd.

Ik vermoed dat het bij dit soort events ook niet een probleem is. Helm en dergelijke waren de volrige keer bijvoorbeeld ook niet nodig, dus valt het niet onder 'echt' circuitgebruik zoals een trackday en zo..

Maar goed.. Dat zal Seb vast wel kunnen uitvissen..

Helaas ga ik er dit jaar niet bij kunnen zijn ivm. vakantie, maar hopelijk wel weer een grote opkomst. Uitstekend doel!

Bye, Arno.
markv
Beheerder
Contacteer:

Bericht door markv »

Maik schreef: Maar van mijn secretaresse hier heb ik vernomen dat het echt een SUPERdag moet zijn, vooral ook omdat haar vriend toen mee mocht rijden in een hele mooie gele speedster (Louella en John, wat is de wereld toch klein! Hoor het verhaal nu net :) ). Nog bedankt Mark :wink:
Dat kun je wel zeggen ja, klein wereldje :D.

Hopelijk dit jaar meer speedster, ik was vorig jaar de enige :(.

Mark
C30-94@0.55bar
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Louella was er nog helemaal vol van. Haar vriend was toen nog ernstig ziek (gaat nu helemaal beter :) ), en vond het ook een echte topdag!

Sebastiaan, ik hoop dat je mijn nog even leest: als ik mij aanmeld, maar ik ben maar 50% zeker of dat ik echt kan (ivm mijn werk dus), heeft dat dan wel zin? Ik kan mij voorstellen dat jullie wat meer zekerheid willen?

Ik hoor het wel!

groetjes,
Maikel
Afbeelding
Sebastiaan
Nieuw lid
Contacteer:

van dijk schreef:Hallo Sebastiaan ik heb een paar vragen.

Hoe zit het met de verzekering van de auto?

En laten de stickers geen sporen achter?

Ik denk dat dat misschien wel een drempel voor de meeste mensen is om mee te doen.

Mag je ook zelf een sponsor zoeken, en wat zijn de voorwaarden?

Groeten Martin van Dijk.
Goeiemorgen!!!

We hebben gister de eerste Murcielago ingeschreven, dat alleen al is natuurlijk een reden om mee te komen rijden ;-)

Je vragen:
1. verzekering - hangt beetje van je verzekering af. In principe is er geen sprake van een tijdproef cq race, maar altijd lastig dit je verzekeringsmaatschappij uit te leggen. Ga er dus van uit dat je NIET verzekerd bent op het circuit. Zoals Arno terecht stelt, rijden we op het circuit volgens de strikte richtlijnen zoals die ook bij de Lotus on Track track days gelden (die organisator komt ook over uit Engeland). De belangrijkste regels: 1. er wordt geen tijd geklokt; 2. er wordt niet ingehaald zonder instemming van beide partijen, en dan alleen op de rechte stukken. We staan langs de baan met baanposten om dit te controleren en hand te haven (de befaamde zwarte vlag). Dit voorkomt "uitrem acties" etc. Bovendien heb je een patient aan boord. Deze mensen zijn in 99% van de gevallen niet gewend aan de snelheden die wij misschien als normaal ervaren. DE PATIENT BEPAALT DE MAXIMUM SNELHEID, niet de rijder. Er wordt ook gereden zonder extra veiligheidsmaatregelen als helmen en dergelijke.
2. De sponsors - één ieder van de rijders wordt van harte uitgenodigd zelf op zoek te gaan naar sticker-sponsoren. Voor jezelf, maar als je kans ziet meer sponsoren binnen te halen, GRAAG!!! De organisatie en de andere rijders doen natuurlijk ook hun best om alle auto's vol te stickeren, maar niet iedereen heeft misschien de connecties en/of het netwerk om drie stickers te slijten. De MaartenMemorial sticker van 60x40cm "kost" de sponsor EUR 500 per sticker. Ze kunnen los "verkocht" worden. Er passen drie stickers op een auto (deuren/voorklep), dus een auto levert vol bestickerd EUR 1500 op. DIT VOLLEDIGE BEDRAG GAAT LINEA RECTA NAAR HET GOEDE DOEL. Daarnaast zijn wij als organisatie bezig met corporate sponsors. Dit kan betekenen dat we nog één of twee extra stickers op alle auto's plakken. (voorbeeld: een Total sticker naast de benzine dop om aan te geven dat Total onze "benzine-sponsor" is). Andere stickers (reclame uitingen) dan de MaartenMemorial stickers kunnen we om begrijpelijke redenen niet toestaan en zullen gedurende de dag worden afgeplakt.
3. Stickers - alle sponsor informatie en dergelijke wordt door ons verwerkt en in één batch aan een professioneel sticker bedrijf uitbesteed (die dat vorig jaar belangeloos heeft geprint). We maken uiteraard gebruik van speciaal sticker-papier dat relatief makkelijk en zonder sporen weer te verwijderen is (je moet ze natuurlijk niet 2 maanden laten zitten, maar dat spreekt wellicht voor zich). Het plakken van de stickers gebeurt ook door deskundigen. Hiervoor vragen we de rijders op 4 augustus om een uur of 11 op een nader aan te geven plaats (ergens in Rotterdam) te verzamelen.

Ik hoop dat ik hiermee de meeste vragen heb kunnen beantwoorden. Mochten er specifieke dingen zijn, aarzel niet om ze hier te stellen, of mij een mailtje te sturen.

Sebastiaan
Laatst gewijzigd door Sebastiaan op 07 jun 2005 7:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Sebastiaan
Nieuw lid
Contacteer:

Maik schreef:Louella was er nog helemaal vol van. Haar vriend was toen nog ernstig ziek (gaat nu helemaal beter :) ), en vond het ook een echte topdag!

Sebastiaan, ik hoop dat je mijn nog even leest: als ik mij aanmeld, maar ik ben maar 50% zeker of dat ik echt kan (ivm mijn werk dus), heeft dat dan wel zin? Ik kan mij voorstellen dat jullie wat meer zekerheid willen?

Ik hoor het wel!

groetjes,
Maikel
Hi Maikel,

Fantastisch te horen dat haar vriend er weer bovenop is gekomen!!! Waarschijnlijk hebben we een goede medestander in Louella om jou een beetje uit de (werk-) wind te houden op de 4de. Je 50% inschrijving nemen we absoluut mee. Stuur me even een mailtje met naam, emailadres en auto type, dan houden we je op de hoogte van de plannen, agenda etc.

Mocht je werk je nou echt in de greep houden, dan kan je werkgever je natuurlijk "afkopen" door een sticker te sponsoren 8) :wink:

Gr. Sebastiaan
Sebastiaan
Nieuw lid
Contacteer:

Achter deze link vind je een presentatie met informatie waarmee je eventuele sponsors over de streep kunt trekken. Het is wel 2mb!

http://www.maartenmemorial.com/mm2005.ppt
van dijk

Bericht door van dijk »

Hallo Sebastiaan ik ga mee. ik stuur nog een mailtje naar jullie.
Ik heb ook al een Honda NSX die mee wil.
Ik ben ook nog bezig met andere auto's.
We kunnen wel verzamelen bij de Shell aan de A12 Bij de meern.
Wie gaan er nog meer mee????

Martin van Dijk
Sebastiaan
Nieuw lid
Contacteer:

van dijk schreef:Hallo Sebastiaan ik ga mee. ik stuur nog een mailtje naar jullie.
Ik heb ook al een Honda NSX die mee wil.
Ik ben ook nog bezig met andere auto's.
We kunnen wel verzamelen bij de Shell aan de A12 Bij de meern.
Wie gaan er nog meer mee????

Martin van Dijk
GREAT!!! Goed te horen dat we 4 augustus de patienten ook uit Japanse hoek iets kunnen aanbieden :D Jij alvast bedankt voor het uitdragen van de MaartenMemorial!!!!!

De voorlopige planning is dat we jullie rond een uur of 11 op een nader aan te geven locatie in Rotterdam verwachten (voor het plakken van de sponsor stickers en het instappen van de passagiers). Locatie en exacte tijdstip volgen nog.

Het inschrijven gaat het makkelijkste als je yvo@maartenmemorial.com een mailtje stuurt met naam, email en auto, voor elk van de auto's. Op die manier kunnen we jullie het makkelijkst op de hoogte houden van de plannen!!!
Plaats reactie