http://www.lotus-on-track.com/circuit_g ... ville.html
Kijk je tenminste naar een Lotus.

Zooi is besteld (Pagid RS14), 3 en 4 februari logeren bij vanSten.ff wat anders!
Voordat de Speedster in maart het twee dagen op z,n lazer gaat krijgen wil ik nog wat dingetjes laten doen.
O.a. allu radiator, harnasgordel,nieuwe remschijven en blokken.
Ben er alleen nog niet uit welke blokken, heb nu SBSprotrack maar ja die ken je nie meer krijgen.
Pagid??
Gerard schreef:Zooi is besteld (Pagid RS14), 3 en 4 februari logeren bij vanSten.ff wat anders!
Voordat de Speedster in maart het twee dagen op z,n lazer gaat krijgen wil ik nog wat dingetjes laten doen.
Ben er alleen nog niet uit welke blokken, heb nu SBSprotrack maar ja die ken je nie meer krijgen.
Pagid??
Duhhhhallen schreef:Gerard schreef:Zooi is besteld (Pagid RS14), 3 en 4 februari logeren bij vanSten.ff wat anders!
Pagid??
Jij???
Gekozen voor Eliseshop motorsportschijven.Welke schijven heb je genomen Gerard? De standaard meuk? Geen slechte keuze in dat geval, ze kosten in ieder geval geen drol...
Vandaar dat ik geen uitnodiging heb gehad.Stéphane schreef:Pyjama feest bij Van Sten blijkbaar? Mensen met rode pyjama's hebben voorrang natuurlijk