Overweeg een 2.2 te kopen maar bekleding bevalt niet
Ik zeg 1500 euro bij leggen en mijn blauwe met zwart leder kopen krijg je er ook nog 4 puntgordels bij en een sportuitlaat enz.
Ik zou niet zoveel waarde aan het bouwjaar hechten aangezien ze bijna allemaal in 2001 en 2002 zijn gebouwd en pas in 2004 zijn verkocht.
Je gaat er zelfs in kilometers op vooruit.
Ik zou niet zoveel waarde aan het bouwjaar hechten aangezien ze bijna allemaal in 2001 en 2002 zijn gebouwd en pas in 2004 zijn verkocht.
Je gaat er zelfs in kilometers op vooruit.
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Weer met m`n neus aan het kijken geweestallen schreef:Als je naar de webshop gaat en bijv. op die S2 klikt staan ze onder retrim. Leer/ alcantara is weer ietsje duurder.

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
-
- Lid
- Contacteer:
- Maarten
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik heb eventueel nog zwart leren stoelen waarvan de bestuurdersstoel de bekende slijtageplek heeft en dus eigenlijk opnieuw bekleed of gerepareerd moet worden. Maar als je een stel stoelen op nieuw wilt bekleden kan je waarschijnlijk beter goedkoop een stel stoelen kopen en jouw goede beige stoelen verkopen.
Stuur maar een pb als je eventueel intresse zou hebben.
Maarten
Stuur maar een pb als je eventueel intresse zou hebben.
Maarten
Bon Jovi,
wanneer je morgen komt kun je meteen Speedster rijden het zou ook aanstaande dinsdag kunnen.
Je hebt dan wel een hoop extra's die echt veel geld kosten.
4 punt gordels van willans
sportuitlaat (lastig te monteren en zeker een must have)
schakelwegverkorter (zoveel beter)
verlaagd (echt nodig en nog gewoon over een hobbel te rijden)
nieuwe koppeling (bij vervangen moet de gehele motor eruit wat zal dat niety kosten bijn de opel dealer)
enz.
Richard
wanneer je morgen komt kun je meteen Speedster rijden het zou ook aanstaande dinsdag kunnen.
Je hebt dan wel een hoop extra's die echt veel geld kosten.
4 punt gordels van willans
sportuitlaat (lastig te monteren en zeker een must have)
schakelwegverkorter (zoveel beter)
verlaagd (echt nodig en nog gewoon over een hobbel te rijden)
nieuwe koppeling (bij vervangen moet de gehele motor eruit wat zal dat niety kosten bijn de opel dealer)
enz.
Richard
NL is niet bij de deur hé :p
Nee kben zelf chauffeur (kledij naar allerlei winkels brengen) Voorlopig met licht vracht (3,5T), en doe dus lange dagen (zeker nu het druk seizoen is) dus in de week heb ik weinig tijd.
Laat me eerst de andere speedster eens gaan bekijken.
Trouwens ik heb enkele weken geleden mn rijbewijs C gehaald, ik kan dus in principe binnenkort met een camion de baan op (DAF LF). Wat een verschil moet dat niet zijn van een grote camion in een speedster stappen
Nee kben zelf chauffeur (kledij naar allerlei winkels brengen) Voorlopig met licht vracht (3,5T), en doe dus lange dagen (zeker nu het druk seizoen is) dus in de week heb ik weinig tijd.

Trouwens ik heb enkele weken geleden mn rijbewijs C gehaald, ik kan dus in principe binnenkort met een camion de baan op (DAF LF). Wat een verschil moet dat niet zijn van een grote camion in een speedster stappen

stefan schreef:@ bon jovi
er staat nog een blauwe op kapaza met 25000 km
bijna dezelfdr prijs en daar ook in de buurt
grt stefan
Hey,
ja idd, khad die gisteren ook al ergens zien staan (kapaza denk ik)
Deze is wel van 2002, (andere 2004) maar dat maakt niet zoveel uit zeker? de KMstand lijkt me dan belangrijker.