Kofferdeksel zit vast
Kofferdeksel zit vast
Mijn kofferdeksel zit dus vast, als ik aan het klepje trek gaat hij dus niet open. Heeft iemand een idee hoe ik het deksel open kan krijgen? Ik heb niet de indruk dat de kabel gebroken is omdat ik nog steeds weerstand voel in het klepje zelf.
indien je het kofferdeksel achteraan bedoelt, eventueel eens met twee personen proberen (als je lange armen hebt lukt het heel misschien alleen), ene duwt kofferdeksel ietwat naar beneden (op slotpunt in het midden) en tweede probeert de hendel.
als de kabel ok is zou dit kunnen lukken.
als de kabel ok is zou dit kunnen lukken.
speedster 2.2 - #3064
Het was dus het kofferdeksel aan de achterkant. Ondertussen is het gemaakt.
Het probleem was dat de schroef aan de binnenkant losgetrild was, hierdoor ging de koffer niet meer dicht, ik heb dan de schroef dan terug vast gezet (bovenste vijs) en de onderste wat losser gedraaid zodat het beter zou passen. Dat laatste had ik niet mogen doen, hierdoor was de veer niet sterk genoeg om het deksel omhoog te duwen waardoor het niet meer open ging
Uiteindelijk toch open gekregen doordat 1 persoon bijna hart massage aan het geven was op het slotje en de andere het klepje open hield.
Het probleem was dat de schroef aan de binnenkant losgetrild was, hierdoor ging de koffer niet meer dicht, ik heb dan de schroef dan terug vast gezet (bovenste vijs) en de onderste wat losser gedraaid zodat het beter zou passen. Dat laatste had ik niet mogen doen, hierdoor was de veer niet sterk genoeg om het deksel omhoog te duwen waardoor het niet meer open ging

Uiteindelijk toch open gekregen doordat 1 persoon bijna hart massage aan het geven was op het slotje en de andere het klepje open hield.