Het is een soort rally waarbij 12 teams door het land rijden (niet racen). Als ze b.v. worden gepakt voor de hard rijden dan liggen ze er uit. waarbij ze na 5000 km of zo een leuke prijs voor de winnaar is. Met leuke auto's zoals een Lotus, Lambo en een hoop Amerikaans schroot.
Wellicht leuk om eens zelf te organiseren. Als een van de rijke Lotus eigenaren voor een leuke prijs kan zorgen dan kunnen wij arme Opel rijders een leuke rally rijden.
Ik heb de Bullrun-uitzendingen ook gezien en het viel met toch tegen dat de Lotus het niet tot de laatste finalisten heeft geschopt. Kwa handling toch zeker de betere van het gehele deelnemersveld.
Ik verwijt het dan ook niet aan de auto (want die is top!), maar aan de twee figuren die er mee reden. Ze hadden een arogante instelling en echt inteligent kwamen ze niet echt op me over. (Wat overigens ook weer totaal niets zegt over Lotus-rijders, maar meer over Amerikanen )
Leuk idee voor hier, maar waar ga je in godsnaam etappes van 6 uur rijden? En dan bedoel ik rijden, 6 uur file rijden is tijdens een maandagochtendsplits wel weer prima te doen...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Was ook niet serieus bedoeld, anders had ik wel in de ideeënbus gestopt. Komt een beetje erg veel bij kijken. Bovendien heb ik geen 200.000 euro liggen.
Wat overigens ook weer totaal niets zegt over Lotus-rijders, maar meer over Amerikanen
Ze lijken misschien veel op elkaar. Maar inderdaad bescheidenheid waren bij alle deelnemers niet hun beste punt.
Ik hoop dat ze snel een volgend seizoen uit zenden. Ik denk dat de eerste was, wat hoopvol is voor de volgende.
piet schreef:Was ook niet serieus bedoeld, anders had ik wel in de ideeënbus gestopt. Komt een beetje erg veel bij kijken. Bovendien heb ik geen 200.000 euro liggen.
Het idee voor een just-for-fun toertochtje is dan misschien wel weer realistisch.
En die 'spare 200k' zou je dan ook beter direct in je Speedster/Lotus hobby kunnen stoppen. Nu ik daarover nadenk: Wat voor monster(s) zou je daarmee kunnen financieren zeg...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Inmiddels weet ik dat een "rallye" door Schotland, met name door de hooglanden en door het noorden terug prima te doen is. Zou wel eens the ride of your lifetime kunnen zijn.
Ik ga nog even nagenieten van een week Schotland (dagelijks 600 km ofzo) en dan morgen weer met 2 BMW's en de Speedster terug naar de boot terug naar Nederland
Misschien een tikkeltje zonde van de auto, maar goed. Uiteindelijk heb ik hem gekocht om hem te gebruiken. De steenslag hoort daar dan helaas maar bij. Gewoon maar een keer de auto laten overspuiten als ik in een goede bui ben.