enne schijven in combinatie met de omp blokjes(yes dat stopt ten minste)
ik heb een pasje van 1 tiende over de schijven gedraaid(ze waren trouwens perfect recht hoor) ze zijn als nieuw
Morgen komt hij terug van de spuiter Helaas zijn de kieuwen nog altijd niet binnen en deze zullen dus later gespoten en gemonteerd gaan worden
Verwachting is dat eind van de week alle andere nog ontbrekende delen binnen komen... nog redelijk op schema dus om 1 maart te kunnen knallen
ATSjes had ik inderdaad al, maar van de rechterachtervelg miste ik ongeveer een kwart en ook linksvoor was beschadigd. Zijn gewoon weer "metallic zilver", met voor 205 en achter 235.
Dag Rik, zo te zien is de rikster weer bijna beter dan dat 'ie was toen ik hem voor het laatst zag. Je weet vast niet meer wie ik ben. Wij reden achter je toen 'Het' gebeurde... En ik heb de rikster nog aan de kant gestuurd. Blij om te lezen dat je binnenkort weer kan gaan racen!
Haha ik voel me bevoorrecht . Zag dat je hem volgende week woensdag eindelijk op ging halen?(op mijn verjaardag ) Hoop de Rikster snel weer is tegen te komen op het circuit of C&C of iets dergelijks!
De Reverie stoelen waren vorige week klaar, maar zijn nog altijd niet in Nederland. Mogelijk zal ik dus 1 maart zonder de nieuwe kuipjes moeten starten Verder is alles binnen, zelfs de kieuwen zijn vandaag aangekomen en er is gelijk begonnen deze te monteren... Die zitten er op Zandvoort onverwacht dus toch nog wel in