Street Power, Zandvoort
heb net nog ff gevraagd hoe het zat
maar omdat er mensen in de pitlane mogen lopen willen ze niet dat er auto's heen en weer rijden ook wel een beetje logische maar toch erg jammer
ik heb zoiezo ook altijd wat gereedschap bij dus als je iets niet bij heb komt dat vast wel goed
ik heb er wel al zin in

maar omdat er mensen in de pitlane mogen lopen willen ze niet dat er auto's heen en weer rijden ook wel een beetje logische maar toch erg jammer
ik heb zoiezo ook altijd wat gereedschap bij dus als je iets niet bij heb komt dat vast wel goed

ik heb er wel al zin in

- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Je kan er toch ook vanuit de andere kant uitrijdenM-speed schreef:heb net nog ff gevraagd hoe het zat
ik heb zoiezo ook altijd wat gereedschap bij dus als je iets niet bij heb komt dat vast wel goed![]()
ik heb er wel al zin in![]()

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Piet
- Giga lid Carbon
Er is ook een Slalom, waarbij je op de dag zelf nog mee kan doen.
Het wordt mooi weer, dus je kan of je auto gaan poetsen of meedoen.
http://www.streetpoweredition.nl/index. ... &Itemid=22
Het wordt mooi weer, dus je kan of je auto gaan poetsen of meedoen.
http://www.streetpoweredition.nl/index. ... &Itemid=22
ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag
heb vannacht gewoon amper geslapen omdat ik zon zin heb in morgen
herman en rik ook al zin ??

herman en rik ook al zin ??