Ik heb er ook nog wel 1. In het Nederlands zelfs, dan komt het geloofwaardiger over
Ik heb een paar foto's van de bike bijgedaan.
Deze bike is in perfecte staat,altijd dealer onderhouden, onderhoudsboekjes ter inzage.
Ik ben in italie met de bike, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de bike naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de bike te testen, voordat ik m'n geld krijg.
De prijs van deze bike is 3.000 euro, en de verzendkosten zijn 300 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
De prijs incl verzendkosten zijn 3.150 euro.
Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.
Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.
PS: Please reply me in english, because I don't know to write dutch. Only my wife write dutch and she will leave the country tomorrow
Regards
Even een kleine mail uitwisseling, je kan er ook een sport van maken
mijn mail:
Hi,
About my mail from yesterday, disregard it, I cannot come to Italy.
Can you give me the account number so I can transfer the money.
How will I be sure I can trust you? Is it possible to send (by mail) me a copy of your passport and the papers of the bike?
When I receive the documents, I send you the money and my address so you can send me the original papers of the bike.
Best Regards
zijn antwoord (volledig naast de kwestie)
The bike has dutch papers, but this will not be a problem. You will not pay another taxes.
After I will start the shipping LUCDAR will send you all the payment details.
mijn antwoord:
I don’t understand, who am I going to pay, you or LUCDAR.
As I asked you before, to be sure to trust you, I would like to have a copy of the papers of the bike and a copy of your passport.
Send me by email those papers and I will pay you. Money is no problem to me!
GTZ
Het zijn geen auto specificaties maar een goed staaltje babelfish (ik kan er wel om lachen

) Als je dit in de advertentie ziet staan moet er toch al een gloeilamp gaan branden...
Motor
Vier-slag, DOHC, inline vier, 16 kleppen Verdringing
998cc
Beginnen
Elektrisch
Boor xslag
76,0 x 55 Mm
Samendrukkingsverhouding
12.7:1
Afkoelen
Vloeibare Inductie
Elektronische brandstofinjectie met vier 43 Mm remmen lichamen Uitzending af
Zes-snelheid, sluit verhouding met multi-plaat bevochtigt ontkoppelingspedaal en terug torsiebeperker Omlijsting
Alle-aluminium tweeling-buisruggengraat Hark / spoor na
24 graden / 4,0 duim
Wielreis, front
4,7 duim Rollen reis, achterkant
4,9 duim Band, front
120/70ZR17
Band, achterkant
190/50ZR17
Brandstofcapaciteit
17 litiersKM: 15373