Taxatie
- Piet
- Giga lid Carbon
Taxatie
Ik begreep van ochtend bij de Lotus meeting bij "van Sten" dat er meer mensen hun auto moeten taxateren.
Ik stel het volgende voor: Als we die man uit Alpen a/d rijn http://www.steijntaxaties.nl/ nu eens op de volgende club meeting van "van sten" laten komen 14 maart.
Wie willen dan hun auto ook laten taxeren?
1. Piet
2.
Ik stel het volgende voor: Als we die man uit Alpen a/d rijn http://www.steijntaxaties.nl/ nu eens op de volgende club meeting van "van sten" laten komen 14 maart.
Wie willen dan hun auto ook laten taxeren?
1. Piet
2.
Re: Taxatie
1. Piet
2. Michael (M-speed)
2. Michael (M-speed)
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Re: Taxatie
3.WilbertM-speed schreef:1. Piet
2. Michael (M-speed)
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Piet
- Giga lid Carbon
Heb contact gehad met van Steijn taxateurs
Zouden de mensen die zich aangemeld hebben voor 14 maart bij "van Sten" de volgende gegevens naar mij willen steuren via pb.
kentekennummer van de auto
Naam en Adres van de eigenaar.
Op de taxatie dag het volgende meenemen een kopie van het kenteken en APK formulier (meegeven op de taxatie dag)
De kosten zijn 100 euro per stuk (contant ter plaatse af te rekenen)
Zouden de mensen die zich aangemeld hebben voor 14 maart bij "van Sten" de volgende gegevens naar mij willen steuren via pb.
kentekennummer van de auto
Naam en Adres van de eigenaar.
Op de taxatie dag het volgende meenemen een kopie van het kenteken en APK formulier (meegeven op de taxatie dag)
De kosten zijn 100 euro per stuk (contant ter plaatse af te rekenen)
- Piet
- Giga lid Carbon
Ik heb ons allemaal aangemeld vanochtend.
@Duke:
Ik denk wel dat je kan wachten tot je zeker weet of je wel of niet mee kan doen met de taxatie. Als je 1 of 2 weken van te voren dat weet dan zal het wel niet zo'n probleem zijn.
Andersom is vervelender, dat je eigen aanmeld en dan toch niet kan. Die mensen doen tenslotte al wat werk van te voren.
@Duke:
Ik denk wel dat je kan wachten tot je zeker weet of je wel of niet mee kan doen met de taxatie. Als je 1 of 2 weken van te voren dat weet dan zal het wel niet zo'n probleem zijn.
Andersom is vervelender, dat je eigen aanmeld en dan toch niet kan. Die mensen doen tenslotte al wat werk van te voren.