Heeft één van jullie nog een paar achtervelgen van de 2.2 te koop? Ik heb interesse aangezien ik het onderstuur wat wil verminderen en zodat ik eindelijk de potenza 050A kan monteren.
wist van je speedster af kennis van me staat of stond bij je in de stalling
kom ook 2x per dag langs meteren (zomers vaak ook met de speedster) maar ben je nog nooit tegengekomen.
wellicht in de toekomst een keer
Gerard, in welke staat verkeren de velgen; onbeschadigd, kleur? Voor de prijs ajb een pbtje.
Nico,
Grappig dat zelfs een in een stalling verstopte speedster nog opgemerkt wordt. Lijkt me leuk om in de zomer diverse routes uit te wisselen en te combineren met een dijktrip langs de Linge.
Devil schreef:Gerard, in welke staat verkeren de velgen; onbeschadigd, kleur? Voor de prijs ajb een pbtje.
Nico,
Grappig dat zelfs een in een stalling verstopte speedster nog opgemerkt wordt. Lijkt me leuk om in de zomer diverse routes uit te wisselen en te combineren met een dijktrip langs de Linge.
Ter bevestiging; gekocht van Gerard. Over een paar weken ben ik het onderstuur kwijt.
Kent iemand nog een voordelig autobanden adresje ergens tussen Utrecht en Den Bosch voor de 205 Potenza 050A?