17/16 inch bandenkeuze
17/16 inch bandenkeuze
Mijn Team Dynamics Pro Race 1.2 velgen zijn besteld! Dat betekend dat ik nu volop keuze heb voor nieuwe banden.
Wat voor banden zouden jullie voor straatgebruik en een enkele circuitdag aanraden? Ben ook benieuwd of er veel gewichtverschil is tussen de verschillende types/merken.
Thanks!
Wat voor banden zouden jullie voor straatgebruik en een enkele circuitdag aanraden? Ben ook benieuwd of er veel gewichtverschil is tussen de verschillende types/merken.
Thanks!
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Toyo T1R heeft goede grip en een wat slappere wang.
Bridgestone RE050A heeft ook goede grip en een stijve wang, maar is weer wat duurder.
Toyo R1R is weer wat heftiger (meer grip op droog) dan de T1R en zou een stijvere wang moeten hebben. Stijver dan de wang van de RE050A zou ik niet weten...
Kuhmo heeft ook een aardige band, de KU15 ofzo? Maar die is ook weer wat prijzig en lastiger te krijgen dacht ik...
Bridgestone RE050A heeft ook goede grip en een stijve wang, maar is weer wat duurder.
Toyo R1R is weer wat heftiger (meer grip op droog) dan de T1R en zou een stijvere wang moeten hebben. Stijver dan de wang van de RE050A zou ik niet weten...
Kuhmo heeft ook een aardige band, de KU15 ofzo? Maar die is ook weer wat prijzig en lastiger te krijgen dacht ik...

Kom dus voorlopig op de volgende tips:
Toyo T1R
Brindgestone R050A
Kumho Ecsta MX KU15
Las ergens op het forum over een BF Goodridge tip en de Goodyear EAGLE F1 GS-D3. Iemand ervaring met deze banden onder een speedster?
En kwam deze nieuwe tegen: Kumho ECSTA SPT KU31
De prijzen verschillen trouwens niet heel erg.
Toyo T1R
Brindgestone R050A
Kumho Ecsta MX KU15
Las ergens op het forum over een BF Goodridge tip en de Goodyear EAGLE F1 GS-D3. Iemand ervaring met deze banden onder een speedster?
En kwam deze nieuwe tegen: Kumho ECSTA SPT KU31
De prijzen verschillen trouwens niet heel erg.
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer: