Daar hadden ze een top 10 van dealers, en hadden ze het over hun ervaring met hun dealer.
Iets voor ons?
(en Jans de beste was de Bois, dan weet jij genoeg)
Wie trapt af

Misschien komt het ten goede voor de Dealer, maar niet voor het merk.Dutch Boy schreef:Woensdag bracht ik weer een bezoek aan mijn delar, Lathouwers, want het linker portierraam had besloten om, gezien het mooie weer![]()
, voortaan maar niet meer dicht te gaan................
Op het moment dat ik me meldde zei de werkplaats receptioniste (overigens, een heel leuke meid) dat het probleem waarschijnlijk in de elektra zat, 'resetten' zou al voldoende zijn. Heb maar geantwoord dat ik tot nu toe niet wist waar het knopje zit om de raam omhoog en omlaag te doen![]()
Terwijl het (blijkbaar lastige) probleem werd opgelost, sprak ik met Bas Lathouwers, directeur, en vertelde hem over de poll ook gaf ik hem een advies: zorg dat je auto's op de markt brengt met lichte problemen, de klant komt dan regelmatig terug, je lost het probleem vervolgens naar tevredenheid op, ontvangt de klant in een goede sfeer en voila: je scoort hoog in een populariteitspoll, krijgt vervolgens de 'opsteker' van de Consumentenbond en de warme douche van Tros Radar.
M.a.w.: als ik deze Speedy 2 jaar lang probleemloos had gereden en 'slechts' 1x per jaar langs kwam voor het (groot) onderhoud dan vraag ik mezelf af of dat ik ook zo tevreden zou zijn..........