Ik heb morgen de hele dag Taekwonde examens. Wanneer is het weer, dan kan ik het weekend vrij houden. En jans ik kan misschien volgende week Zaterdag of Zondag wel langs komen. Kan jij dan ook?
Dan kom ik met de Honda denk ik, dat weet ik Donderdag.
Groeten Martin
Laatst gewijzigd door van dijk op 11 jun 2005 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
van dijk schreef:Ik heb morgen de hele dag Teakwonde examens. Wanneer is het weer, dan kan ik het weekend vrij houden. En jans ik kan misschien volgende week Zaterdag of Zondag wel langs komen. Kan jij dan ook?
Dan kom ik met de Honda denk ik, dat weet ik Donderdag.
Groeten Martin
Hi Martin
Neem nog wel even kontakt met je op ,over welke dag .
Waarschijnlijk ga ik morgen even ervaringen opdoen in een Z3 M ...
Lijkt me handig om morgen even telefonisch contact te hebben voor je gaat rijden.
Maar ik vind eigenlijk dat we dit draadje niet moeten vervuilen met dit soort afspraakjes, dus wat mij betreft kunnen maandag deze posts verwijderd worden?!
SteV6 schreef:Ik houd even een slag om de arm Jan.
Waarschijnlijk ga ik morgen even ervaringen opdoen in een Z3 M ...
Lijkt me handig om morgen even telefonisch contact te hebben voor je gaat rijden.
Maar ik vind eigenlijk dat we dit draadje niet moeten vervuilen met dit soort afspraakjes, dus wat mij betreft kunnen maandag deze posts verwijderd worden?!
Groeten SteV6
Hi Stephan
Dacht zelf om ongeveer 13.00 uur hier te vertrekken.
Ik zie je tenminste onder aan de pagina staan bij de online-gebruikers van dit moment ...
Nog nieuws? Ik ben vanmiddag lekker wezen toeren met de Z3 M van Ferdinand
Hoef je niet jaloers op te zijn als Speedsterbezitter Veel te comfortabel ... Het enige mooiere is het geluid van de 6-cilinder, dat mis ik in de Speedster wel een beetje
Ja , ben net weer thuis.Was gezellig we hebben zelfs buiten gezeten.
Waren 6 speedsters. Had er trouwens nog iemand belang bij die VRX
badge's voor achter op de speedster hij had er weer een hand vol binnen gekregen uit Engeland.Met de X in het rood. Dezelfde die ik er op heb.