Maarten memorial
Goeie zaak maik.Sebastiaan schreef:Achter deze link vind je een presentatie met informatie waarmee je eventuele sponsors over de streep kunt trekken. Het is wel 2mb!
http://www.maartenmemorial.com/mm2005.ppt
Groeten Martin
-
- Nieuw lid
- Contacteer:
Gaat goed, het lijkt erop dat we ook een 612, EB110, Z8 en een 360 spider erbij gaan hebben.
Ook speedsters zijn nog steeds welkom
!!!!!!
Ook speedsters zijn nog steeds welkom

4 augustus - MaartenMemorial 2005 - www.maartenmemorial.com
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Ik heb nog iemand gesproken met een 360 maar helaas is die dan op vakantie , Ik weet ook nog een Z8 te staan in Zeist, ik ken de eigenaar niet maar als je wil kan ik het wel vragen? Als jullie hulp nodig hebben, wil ik wel in Zeist wat mensen aanspreken?Sebastiaan schreef:Gaat goed, het lijkt erop dat we ook een 612, EB110, Z8 en een 360 spider erbij gaan hebben.
Ook speedsters zijn nog steeds welkom!!!!!!
Groeten Martin
-
- Nieuw lid
- Contacteer:
En jij bood natuurlijk spontaan aan dat je zijn 360 wel wou rijden op 4 augustus
Ik heb goede hoop dat we die 100 auto's wel gaan halen, maar als je toevallig in deze categorie auto's nog wat rijders weet te scoren, ze zijn uitermate welkom!!!
Tnx voor de support Martin!

Ik heb goede hoop dat we die 100 auto's wel gaan halen, maar als je toevallig in deze categorie auto's nog wat rijders weet te scoren, ze zijn uitermate welkom!!!
Tnx voor de support Martin!
Geldt dat ook voor deze??Andere stickers (reclame uitingen) dan de MaartenMemorial stickers kunnen we om begrijpelijke redenen niet toestaan en zullen gedurende de dag worden afgeplakt.
- Bijlagen
-
- EVO_3.jpg (59.97 KiB) 6292 keer bekeken
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...

-
- Nieuw lid
- Contacteer:
Tja Stefan, uiteraard zal ik je natuurlijk eerst vragen AL deze bedrijven even te benaderen of ze wellicht willen sponsoren
No worries, dit soort stickers zijn integraal onderdeel van je auto zou ik zeggen!!!

No worries, dit soort stickers zijn integraal onderdeel van je auto zou ik zeggen!!!
-
- Nieuw lid
- Contacteer:
Btw, ik weet niet of je al je tuningspul bij één of twee adressen haalt, maar misschien een aanknopingspunt om ze te benaderen voor de stickers. Ik zou zo zeggen dat er wel wat auto's uit de doelgroep voor een tunings bedrijf mee rijden 

Hoi sebastiaan, ik was net in het centrum van Zeist (daar woon ik ook, en daar staat niet de Speedster
) en daar kwam een Maserati GT Coupe van maandje oud aangereden, en ik kon het niet laten om de dame van de auto te vertellen over 4 aug. Ze was erg aardig en had er wel oren na, maar niet voor de baan. ik heb haar jullie website en telefoon nummers gegeven dus wie weet? Mocht je uit de regio Zeist aanmeldingen krijgen dan hoor ik het graag. Daarna ben ik effe lekker gaan gummen 

-
- Nieuw lid
- Contacteer:
Personal Sponsor Page Live!!!
Op www.maartenmemorial.com is de persoonlijke sponsorpagina live. Hiermee kunnen je vrienden/familie/bekenden/collega's/collega's van collega's etc. aangeven dat ze jouw deelname aan het evenement willen sponsoren. Speedster rijders die vanwege vakantie/werk etc niet mee kunnen zijn natuurlijk van harte uitgenodigd hun collega speedster bezitters te steunen.
Iedereen die doneert dingt mee naar een TomTom GO!!!!!
http://www.maartenmemorial.com/doneer.asp
Op www.maartenmemorial.com is de persoonlijke sponsorpagina live. Hiermee kunnen je vrienden/familie/bekenden/collega's/collega's van collega's etc. aangeven dat ze jouw deelname aan het evenement willen sponsoren. Speedster rijders die vanwege vakantie/werk etc niet mee kunnen zijn natuurlijk van harte uitgenodigd hun collega speedster bezitters te steunen.
Iedereen die doneert dingt mee naar een TomTom GO!!!!!
http://www.maartenmemorial.com/doneer.asp
Ik heb even gekeken welke Speedsters er meegaan 4 aug.
1 Maikel Hillenaar
2 Hendrik-jan v/d Wiel
3 Martin van Dijk
4 Rob Kranendonk
5 Alex van der Zaan
6 R Tol
Er rijden geen poetsers mee.
Stefan Ruis, Lancer evo IV
en Jan v/d Kooi rijdt mee met de Noble
De inschijving is gesloten, en er gaan 90 auto's mee las ik.
1 Maikel Hillenaar
2 Hendrik-jan v/d Wiel
3 Martin van Dijk
4 Rob Kranendonk
5 Alex van der Zaan
6 R Tol
Er rijden geen poetsers mee.
Stefan Ruis, Lancer evo IV
en Jan v/d Kooi rijdt mee met de Noble
De inschijving is gesloten, en er gaan 90 auto's mee las ik.
-
- Nieuw lid
- Contacteer:
Het gaat inderdaad voorspoedig. De aanmelding is officieel gesloten, behalve als je minimaal EUR 1000 sponsoring meebrengt of een niet te versmaden vehicle (Enzo, Carrera GT, Phantom), liefst beide. De target is nog steeds 100 auto's!!! We zitten nu op 93.
Ik bied overigens een fles wijn voor de Speedster die met het hoogste bedrag aan persoonlijke sponsoring (dus donaties van vrienden/familie/collega's) op de proppen komt. www.maartenmemorial.com/doneer.asp Uiteraard blijven stickers ook nog steeds welkom!!!
Over het algemeen geldt dat we weinig poetsers erbij hebben. Echter, mag ik jullie nogmaals benadrukken dat het veiligheid vóór alles is!!!!! Het is geen race en opscheppen het liefst in woorden, niet in daden op 4 augustus!!! Een auto in de grindbak betekent als snel dat we een half uur bezig zijn met opruimen ...... das al een kwart van de beschikbare tijd. Als er echt roekeloos wordt gereden dan heb je natuurlijk altijd kans dat we volgend jaar niet meer welkom zijn. Daarnaast is de patient ALTIJD je graadmeter, niet je rechtervoet!
Gr. Sebastiaan
Ik bied overigens een fles wijn voor de Speedster die met het hoogste bedrag aan persoonlijke sponsoring (dus donaties van vrienden/familie/collega's) op de proppen komt. www.maartenmemorial.com/doneer.asp Uiteraard blijven stickers ook nog steeds welkom!!!
Over het algemeen geldt dat we weinig poetsers erbij hebben. Echter, mag ik jullie nogmaals benadrukken dat het veiligheid vóór alles is!!!!! Het is geen race en opscheppen het liefst in woorden, niet in daden op 4 augustus!!! Een auto in de grindbak betekent als snel dat we een half uur bezig zijn met opruimen ...... das al een kwart van de beschikbare tijd. Als er echt roekeloos wordt gereden dan heb je natuurlijk altijd kans dat we volgend jaar niet meer welkom zijn. Daarnaast is de patient ALTIJD je graadmeter, niet je rechtervoet!
Gr. Sebastiaan