Street Power, Zandvoort
mijn favoriet de ultima
kwamen samen binnenrijden dacht dat ik laag en breed was
540 pk v-8
heb zelf 20 jaar v-8 gereden moet zeggen... dit mis ik toch wel in mijn speedy
. 
kwamen samen binnenrijden dacht dat ik laag en breed was
540 pk v-8
heb zelf 20 jaar v-8 gereden moet zeggen... dit mis ik toch wel in mijn speedy

- Bijlagen
-
- ultima 540pk.jpg (69.43 KiB) 1942 keer bekeken
Laatst gewijzigd door metallic op 03 mar 2009 8:34, 1 keer totaal gewijzigd.
heb ik weer
ben meer thuis in auto's dan hierin zoals jullie wel zien wil het met de foto's niet echt lukken
heb het daarom maar effe zo gedaan.
heb ze in paint verkleint naar 50% maar krijg er toch niet meerdere op één bericht? camera instelling?
heb ook nog 3 korte filmpjes van de sprints van herman en rikster
maar extentie mp-4 kent ie ook niet.kunnen die filmpjes dan alleen maar via youtube?
kan iemand me effe op weg helpuh?
alvast bedankt
gr nico
ben meer thuis in auto's dan hierin zoals jullie wel zien wil het met de foto's niet echt lukken

heb ze in paint verkleint naar 50% maar krijg er toch niet meerdere op één bericht? camera instelling?
heb ook nog 3 korte filmpjes van de sprints van herman en rikster
maar extentie mp-4 kent ie ook niet.kunnen die filmpjes dan alleen maar via youtube?
kan iemand me effe op weg helpuh?
alvast bedankt
gr nico
Zie nu ook in het totaal overzicht (klik) dat ze een aantal tijden kwijt zijn...?
Pitsstraat was nog het gevaarlijkste achteraf en als ie nou werd afgeleid door een mooie vrouw, stonden er boven alleen maar van die mannetjes naar hem te gillen,
dacht eerst nog dat die subaru rijder moskovicz heette begon gelijk aan zijn nek te voelen na het uitstappen.

dacht eerst nog dat die subaru rijder moskovicz heette begon gelijk aan zijn nek te voelen na het uitstappen.

- Bijlagen
-
- Web 100_5305.jpg (82.32 KiB) 1868 keer bekeken
-
- Web 100_5308.jpg (72.47 KiB) 1861 keer bekeken
-
- Web 100_5317.jpg (103.63 KiB) 1860 keer bekeken
¨speed is life, but control is everything...¨