Cars & Coffee Roadtrip 15 maart
Cars & Coffee Roadtrip 15 maart
Even van de site geplukt:
Cars and Coffee™ - The Road Trip door Brabant en België
15 maart is het dan eindelijk zo ver. De eerste editie van de Cars and Coffee™ Road Trip in Nederland. Speciaal voor de Road trip hebben we voor u een geweldige route uitgezet. We zullen starten in Waalwijk waarna we u meenemen door het prachtige Brabantse landschap.
We gaan rijden over paden en lanen, door bossen en pittoreske dorpjes, waar u kunt genieten van de omgeving, de aanwezige bolides, de mensen en natuurlijk de heerlijke koffie!
De route zal via Brabant naar België leiden, want vlak over de grens valt ook veel moois te zien. Onderweg zullen we stoppen voor koffie en om even lekker bij te kletsen. Aan het eind van de dag zullen we afsluiten met het Road Trip diner. Zodat we met zijn allen de dag nog eens door kunnen nemen en om weer heerlijk over auto’s te kunnen praten.
Kortom het beloofd een dag te worden, om nog lang op terug te kijken!
Tot nu toe hebben we reeds vele aanmeldingen mogen ontvangen. Het belooft dan ook een waar spektakel te worden. Van exoot tot klassieker, u zult een grote diversiteit auto’s aantreffen tijdens onze Road Trip.
We hebben nog een paar plaatsen beschikbaar, dus meld u snel aan.
Voor aanmeldingen en vragen kunt u zich richten tot: informatie@carsandcoffee.info.
We zullen u dan snel op de hoogte brengen van deze bijzondere dag.
Mensen van hier die erheen gaan? Ikzelf ga waarschijnlijk voor de foto's!
Cars and Coffee™ - The Road Trip door Brabant en België
15 maart is het dan eindelijk zo ver. De eerste editie van de Cars and Coffee™ Road Trip in Nederland. Speciaal voor de Road trip hebben we voor u een geweldige route uitgezet. We zullen starten in Waalwijk waarna we u meenemen door het prachtige Brabantse landschap.
We gaan rijden over paden en lanen, door bossen en pittoreske dorpjes, waar u kunt genieten van de omgeving, de aanwezige bolides, de mensen en natuurlijk de heerlijke koffie!
De route zal via Brabant naar België leiden, want vlak over de grens valt ook veel moois te zien. Onderweg zullen we stoppen voor koffie en om even lekker bij te kletsen. Aan het eind van de dag zullen we afsluiten met het Road Trip diner. Zodat we met zijn allen de dag nog eens door kunnen nemen en om weer heerlijk over auto’s te kunnen praten.
Kortom het beloofd een dag te worden, om nog lang op terug te kijken!
Tot nu toe hebben we reeds vele aanmeldingen mogen ontvangen. Het belooft dan ook een waar spektakel te worden. Van exoot tot klassieker, u zult een grote diversiteit auto’s aantreffen tijdens onze Road Trip.
We hebben nog een paar plaatsen beschikbaar, dus meld u snel aan.
Voor aanmeldingen en vragen kunt u zich richten tot: informatie@carsandcoffee.info.
We zullen u dan snel op de hoogte brengen van deze bijzondere dag.
Mensen van hier die erheen gaan? Ikzelf ga waarschijnlijk voor de foto's!
Geld moet rollen, het liefst op vier wielen!
de road trip vandaag gehad
was echt heel vet vond ik in ieder geval ik weet niet wat de andere er van vonden
er was totaal geen controle voor het hard rijden
dus heb net als de andere 180 auto's veel te hard gereden
maar was echt vet, lekker blazen tussen de ferrari's lambo's porsche's dikke evo's

op de terug weg lekker aan het blazen geweest met 12esc
http://www.youtube.com/watch?v=TfS-efrp4Co
was echt heel vet vond ik in ieder geval ik weet niet wat de andere er van vonden
er was totaal geen controle voor het hard rijden
dus heb net als de andere 180 auto's veel te hard gereden

maar was echt vet, lekker blazen tussen de ferrari's lambo's porsche's dikke evo's

op de terug weg lekker aan het blazen geweest met 12esc
http://www.youtube.com/watch?v=TfS-efrp4Co
Foto's van Hermans Exige
Herman, hier mijn beloofde foto's. Als je de foto's in groot formaat wil, moet je maar even een mailtje sturen naar jurre_e@hotmail.com .
- Bijlagen
-
- Herman 1 [640x480].JPG (71.61 KiB) 3376 keer bekeken
-
- Herman 2 [640x480].JPG (97.47 KiB) 3375 keer bekeken
-
- Herman 5 [640x480].JPG (118.68 KiB) 3372 keer bekeken
Geld moet rollen, het liefst op vier wielen!
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Het is geen suf ritje in ieder gevalpiet schreef:Blij dat ik er niet bij was. Wat een stelletje idioten.

Hoogstwaarschijnlijk zijn er al klachten binnen gekomen bij de KPDL en meldt zich er een agent aan in burger en zo weet het corps precies wanneer en waar er wordt gereden.
Dit heb ik al een aantal keer meegemaakt met de motorclub

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Is dit dat filmpje waar een zilveren speedster over de vluchtstrook achter een lambo aanschiet??????M-speed schreef:filmpje doet het niet op me werk
dalijk thuis maar even kijken
Wat een ongelofelijke lutsers zeg!ga lekker op het circuit rijden.(maar dat kunnen ze niet)
Ontzettend asociaal en LEVENSGEVAARLIJK!
Ben blij dat ik er niet bij was......mafketels(lees:kinderen)
Altijd met zo een dag,haantjesgedrag......met de borstjes tegen elkaar opspringen.....
Ja als je zo een dag vaker wil moet je vooral dit soort dingen doen!?!?!?!?
@herman:looking good!!!!wat issie mooi zeg!!!!!!

Ik zie em wel in frankrijk,ben zo benieuwd hoe die in het echt is!!!!SUPER!
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''