Was vandaag bij Pascal. Die heeft voor mij mijn nieuwe stuur wieltje geplaatst. Bovendien heeft hij tegenwoordig een klein winkeltje waarin hij stickers e.d. verkoopt. Ik heb uiteraard de center caps van mijn velgen laten bestickeren door de creaties van Pascal. En ook de start knop is nu voorzien van een sticker van Pascal.
Mocht iemand dat ook leuk vinden voor hun Speedster je kunt hem mailen hierover TCE.Sign@gmail.com
Nee, meer naar achteren. Ik had al namelijk al een behoorlijke spacer op mijn standaard stuur wiel zitten. Ik kom nu met mijn been weer tegen het stuurtje aan bij het uitstappen. Het sturen vindt ik wel geweldig met zo'n stuurtje. In combinatie met de 16" velgen stuurt het ook een stuk lichter. Waar ik erg blij mee ben. Ook neem ik (kleine) rotondes nu makkelijker met dit stuurwiel. Het stuurtje is ook iets dikker wat ik erg prettig vindt.
Heb overigens nog contact gehad met Jan. Die kijkt of hij nog wat over temperaturen te weten kan komen bij Toyo.
Laat die van jou iig maar vast af naar 1.6 en 1.8 voor op straat. Want na een rit 140-150 km/u op de weg blijven ze nu ijskoud. Zou niet moeten zijn. Ze vervormen nu niet.