12Esc schreef:Rallye schreef:
Of ik een eventuele volgende keer aan een C&C toerrit wil deelnemen? Nee dank je wel!
En dan toch zo'n signature?
Ik vond het een geweldige dag. Geen belachelijke acties meegemaakt.
Ik geloof onmiddelsijk dat het een leuke dag was, het zonnetje hielp natuurlijk ook mee. Gelukkig geen schades zover ik heb begrepen, maar ik heb naar mijn idee toch iets teveel testosteron in dat filmpje gezien en heeft weinig meer met een toerrit te maken.
Dat soort acties horen gewoon niet op de openbare weg thuis en had er misschien beter een circuit afgehuurd kunnen worden waar mensen veilig 'los' kunnen gaan. Gelukkig ging het deze keer nog goed.
Gelukkig voor de deelnemers deze keer ook geen radarcontroles o.i.d., maar ik ben er van overtuigd dat oom agent ook over internet beschikt en de kans dus groot is dat hij een volgende keer wel een fuik zet.
Nu wil ik hier zeker de moraalridder niet uithangen, want zoals gezegd ben ik zelf ook niet de meest brave chauffeur, maar ik denk echt dat dit soort roekeloze acties het uiteindelijk voor anderen weer zal verpesten en er op den duur niks meer kan worden georganiseerd. Just my 2 cents...