Voorpret topic Croix-en-Ternois/Abbeville 27/28 maart
Ik vrees dat ik er niet aan ontkom. Ik heb alleen nog maar de R888s onder mijn S2 nu. En ik heb geen andere velgen. Dus ik kijk het even aan.Maik schreef:Alain, ik zou even wachten tot donderdag met de keuze maken. De weersberichten zijn dan redelijk nauwkeurig voor de 2 dagen erna. Bij redelijk veel regen zou ik de semi's lekker thuis laten....
Als het te nat is doe ik het gewoon rustig aan, dan zit er niets anders op. En als het echt niet gaat rijd ik niet. Da's simpel. Beter €200 afschrijven vanwege niet kunnen rijden dan je auto, ondanks dat die verzekerd is.
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Gerard, er zijn altijd wel mensen (britten?) die plotsklaps niet kunnen. Lijkt me stug dat het hotel geen bedje voor je heeft. Rijdt je overigens dan met ons mee en waar sluit je dan aan?
Wilbert, je bent ook een knoet dat je je dak terug zet! Vrijdag en zaterdag straks mooi weer en dan zit jij de h*** uit te hangen met dat dak.
Niet vragen, ik heb geen flauw idee wat een knoet is.
Wilbert, je bent ook een knoet dat je je dak terug zet! Vrijdag en zaterdag straks mooi weer en dan zit jij de h*** uit te hangen met dat dak.

Niet vragen, ik heb geen flauw idee wat een knoet is.
Als ik een kamer kan krijgen rijd ik natuurlijk met jullie mee.
Haak ik aan bij Maik thuis denk ik dan maar.
En natuurlijk heb ik de hardtop erop. Heb een naam hoog te houden.
Haak ik aan bij Maik thuis denk ik dan maar.
En natuurlijk heb ik de hardtop erop. Heb een naam hoog te houden.
Laatst gewijzigd door Gerard op 24 mar 2009 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeft alleen nog pet met nr:0672