Voorpret topic Croix-en-Ternois/Abbeville 27/28 maart
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Net gebeld door Jan en de bakolie zat gewoon net onder max. Alles schoongemaakt, 7 kilometer gereden en alles was gewoon nog kurkdroog. Samenvattend: ik heb voor niets maar een ochtendje gereden en ben, tot overmaat van ramp, voor niets met 100 km/u naar huis gekacheld.
Hij past nu de bakontluchting even aan en dan kan ik hem weer ophalen.
Ik baal nu echt zo waanzinnig!

Net gebeld door Jan en de bakolie zat gewoon net onder max. Alles schoongemaakt, 7 kilometer gereden en alles was gewoon nog kurkdroog. Samenvattend: ik heb voor niets maar een ochtendje gereden en ben, tot overmaat van ramp, voor niets met 100 km/u naar huis gekacheld.

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Even claim bij Maik neerleggen, hij stuurde je naar huis.allen schreef:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!![]()
Net gebeld door Jan en de bakolie zat gewoon net onder max. Alles schoongemaakt, 7 kilometer gereden en alles was gewoon nog kurkdroog. Samenvattend: ik heb voor niets maar een ochtendje gereden en ben, tot overmaat van ramp, voor niets met 100 km/u naar huis gekacheld.![]()
Maar nu denk ik dat het een andere reden had (rondetijden of zo).
Lotus Elise S2
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Hendrik-Jan schreef:Even claim bij Maik neerleggen, hij stuurde je naar huis.allen schreef:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!![]()
Net gebeld door Jan en de bakolie zat gewoon net onder max. Alles schoongemaakt, 7 kilometer gereden en alles was gewoon nog kurkdroog. Samenvattend: ik heb voor niets maar een ochtendje gereden en ben, tot overmaat van ramp, voor niets met 100 km/u naar huis gekacheld.![]()
Maar nu denk ik dat het een andere reden had (rondetijden of zo).

Wanneer kom jij met je grote mond nou eens meedoen met de grote jongens op het circuit, POETSER

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
En nog een hele middag op Croix! Wat een gave baan was dat.
Ik neem niemand iets kwalijk hoor, integendeel. Voor hetzelfde geld had ik gewoon doorgereden en stond ik uiteindelijk wel met een verrotte bak langs de kant. We hadden ons misschien even moeten bedenken om de auto op de kar van Herman te rijden. Dan hadden we even de olie kunnen peilen en het alles droog kunnen vegen. Een wijze les voor de volgende keer.
En idd HJ, gebruik die badteil eens waarvoor hij bedoeld is. Of ben je bang dat de keerring het begeeft?
Ik neem niemand iets kwalijk hoor, integendeel. Voor hetzelfde geld had ik gewoon doorgereden en stond ik uiteindelijk wel met een verrotte bak langs de kant. We hadden ons misschien even moeten bedenken om de auto op de kar van Herman te rijden. Dan hadden we even de olie kunnen peilen en het alles droog kunnen vegen. Een wijze les voor de volgende keer.
En idd HJ, gebruik die badteil eens waarvoor hij bedoeld is. Of ben je bang dat de keerring het begeeft?

- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Dominique schreef:Allen, hoe zeker weet jij of het niet de ontluchting is bovenop de bak, vlak naast het schakel mechanisme? Je hebt je olie laten verversen, dus hij zal max. vol zitten, en met de G-krachten die je in lange bochten op het circuit hebt, komt de olie langs de ontluchting naar buiten! (dan plastic ontluchtingsdopje zal bij een Zaphira wel voldoende zijn. Bij een Speedster die "lekker" gebruikt wordt krijg je een probleem. Of heb jij de mod van het verlengen met een slangetje ook al gedaan?allen schreef:Net 10 minuten thuis. Regendruppels trotseren was en is er voor mij niet bij helaas. Voor de pauze al een of andere keerring van de bak eruit. Einde oefening. Herman kwam nog geen 10 minuten na mij binnen. Zelfde verhaal. Tot het einde van de trackday gebleven vanwege het mooie weer en we besloten toch maar naar huis te kachelen. Even terug naar Abbeville geweest, spullen gepakt en de heren gedag gezegd. Met 100 km puur naar huis getuft. Dan duurt de reis ineens lang. Croix was een megagave baan. Jammer dat ik er niet lang van heb mogen genieten en Abbeville morgen moet missen. Het is niet anders.
Lotgenoot, bedankt voor het meetuffen.
Allen, er is nog een HELE BELANGRIJKE modificatie voor jouw uit te voeren: http://www.earplugs.com/ for all advise from sertain forum members!Maik schreef:
Keerring dus niet rot? EN BEDANKT VOOR HET TEN GRABBEL GOOIEN VAN DE BETOUWBAARHEID VAN DE OPELTJES!!!
Maar nog rotter is dat je dan dus inderdaad gewoon mee had kunnen boenderen op Abbeville...

- Piet
- Giga lid Carbon
Geen commentaar

- Bijlagen
-
- 2009 Normandie 017 klein.jpg (46.42 KiB) 2474 keer bekeken
-
- 2009 Normandie 025 kl.jpg (48.65 KiB) 2481 keer bekeken
-
- 2009 Normandie 028 kl.jpg (44.79 KiB) 2474 keer bekeken