forfaitaire schadevergoeding wegens niet naleving 'intern parkeerregelement'. 40 euro, is meer dan dat de flikken zelf vragen om die schijf te vergeten...
kan dit? ik ben daar tijdje niet langsgeweest en vroeger was dit niet zo. de borden staan (kleine letters, van in de wagen niet leesbaar) aan ingang parking (België, Brugge, parking Leenbakker/Casa... St-Jozef), maar naar binnen toe gericht, dus neen ik had ze niet gezien
ik vraag mij af of zij dit mogen? reden was dat ik mijn blauwe-schijf niet onder de voorruit geplaatst had (zoals +50% van de wagens op de parking)
het is geen boete, wel een schadevergoeding door een privé bedrijf, nl Parketing nv. overschrijving is direct aan hun gericht, o ja toch graag binnen de (ruime) 5 dagen... en wordt er onmiddellijk verwezen naar gerechtelijke stappen, gerechtsdeurwaarder bij gebreke...
hoe kan een publiek bedrijf nu beginnen 'retributies' uitschrijven, dit is toch niet objectief meer, want zij moeten winst maken...hoe meer geschreven, hoe beter de jaarcijfers lol
voorlopig ga ik deze niet betalen, ik wacht op een herinnering, want sinds wanneer mag een privé bedrijf mijn gegevens opvragen bij de DIV om mij zo te kunnen aanschrijven of gerechtsdeurvriend op mij af sturen??
ik geef toe dat ik de blauwe schijf niet gelegd heb, maar op een klantenparking waar ik ga winkelen, deze parking is niet betalend en trouwens niet afgeschermd door slagbomen ofzo,
man, waar gaan we naartoe in dit landje, waar zijn de grenzen??

dus mijn vraag, to pay or not to pay? wat zouden jullie doen?
dit moest er eventjes uit!