Veel mooie en veilige kilometers,
Leuk dat je zo enthousiast bent

Hou hem heel

Ikzelf niet anderen wel, ik kon het niet aanzien... Echt gruwelijk. Vooraan en achteraan is de auto nog zoals voorheen en de onderkant blijkt ook niets mee aan de hand te zijn desondanks ik heel hoog over een stoepprand ben gevlogen.Hendrik-Jan schreef:Dat is heftig!
Heb je foto's van de schade?
Ok bedankt, heb hem meteen een bericht gestuurd, afstand maakt mij niet uit, zolang ik maar weer een volledig werkende speedy heb, daarna ga ik nooit meer tegen een iets hardere snelheid bochten nemen!!Hendrik-Jan schreef:Zie hier:
http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3240
Ik heb wel eens een kunststof afdekplaat voor de dorpel bij hem gehaald. Heeft erg veel liggen.
Foto's van het ongeluk hoef ik niet te zien. Ik bedoelde foto's van de schade.
Ok ik zal mijn best doen met foto's posten, hoop dat jullie mijn kunnen helpen, mijn enige hoop...allen schreef: Op marktplaats staat nog wel een en ander te koop. Voor de dorpel heb je overigens geen andere keuze dan deze nieuw te bestellen en door een schadebedrijf te laten fixen. Die is gelijmd. Met wat duidelike foto's van de schade is het denk nog wel te zeggen wat je kunt hergebruiken / repareren.
Goed naar (laten) kijken voordat je gaat repareren is mijn advies.Oblivion schreef:de auto op zich wel intact is enkel heel de rechterdeur total loss en een bluts in de linkerkant (paal geraakt na stuitering tegen boom)
Ow god, dadelijk met bang hart gaan kijken, om 17:00u zie ik hem... Dacht net dat het goed was dat voor of achterkant niet is geraakt.Arno schreef: Goed naar (laten) kijken voordat je gaat repareren is mijn advies.
Als er en deuk of vervorming in de aluminium chassisbalken zit die van voor naar achter lopen, dan valt dat niet meer te repareren en heb je een nieuw chassis nodig.