Pipo schreef:
PS Als je eens naar Antwerpen komt, en je hebt zin om te 'passagieren', geef je maar een seintje.
Ik kan geen sportwagen meer zien of ik wordt al depri...
Idem met filmpjes over speedsters etc, zelfs het siluet hierbovenaan de pagina haalt verdriet naar boven. Ik mis de auto zooooooooooooooooooo hard. Ben nu al een week met mijn pa zijn auto terug naar het werk aan het gaan. Ben stiekem kwaad op mezelf dat ik niet zijn auto in de prak heb gereden. Op 2 jaar tijd niet 1 schrammetje aangebracht op zijn auto. Ik daarentegen kocht eindelijk mijn eigen auto (lang leve de vrijheid) en raak hem dezelfde dag nog kwijt... het leven is zo unfair.
Ik rijdt nu wel stukken langzamer, het minste wat ik iets harder door een bocht ga voel ik me al glijden in gedachten. De zin van het rijden is wel totaal verdwenen. Na het werk is het telkens *zucht* ik had nu in de speedster moeten zitten, niet in deze skoda

.
Het hatelijke is dat ik dagelijks passeer op dat stuk waar ik gebotsts ben waardoor de herinnering nonstop naar boven komt. Hoe ben ik daar ooit uit de bocht kunnen gaan..., is eigenlijk zelfs paar meter na de bocht, ben dus toch nog een stukje rechtdoor blijven gaan al slippend.
Ik werk zoals ik al eerder aangaf op Helpdesk van UPC maar heb zeer veel moeite om tijdens mijn calls niet aan de speedster te denken. Ben moraal gekraakt. Ben 2 dagen geleden anderhalf uur gestopt met het werken doordat ik psychisch was ingestort.
Het lijkt me momenteel nog een sprookje, de speedster terug krijgen is ver van mijn bed.
Hieronder 2 reactie's die ik vandaag kreeg op mijn verzonden mails
Autoschade vesters (Herk de stad)
Wij hebben reeds een dergelijke wagen met zware schade hersteld.
U kan ons tel. bereiken op 013/55.42.85
Gelieve ons even de chassisnummer van de wagen door te mailen om een beknopt verslag te maken van de schade.
Is het ook mogelijk voor ons om de wagen te bezichtigen? Wat is je adres?
Carrosserie Carco (Boom)
Ik heb de foto’s bekeken en de schade ziet er erger uit dan ze is.
De carrosserie is tamelijk eenvoudig te herstellen mits gebruik van de juiste fabrieksvoorschriften. Het chassis kan wel een probleem zijn.
Voor het nakijken en eventueel rechten van een chassis huren wij speciale fabrieksmallen die voor de meeste modellen verkrijgbaar zijn.
Voor een Opel Speedster bestaan er echter geen mallen. Voor een Lotus Elise of Lotus Exige bestaan er wel mallen. Indien de bodemplaat van één van deze twee modellen identiek is aan de Speedster kan een herstelling van het chassis probleemloos worden uitgevoerd. (enkel de zone tussen de voor- en achterwielen is bij deze schade van belang, de Lotussen hebben andere motoren maar dit is onbelangrijk voor de benodigde mallen in dit specifieke geval)
Na de herstelling van het chassis kan via een 4-wiels uitlijning worden vastgesteld of de ophanging van de wielen geraakt is tijdens je schuiver.
Indien nodig zal je dan nog op zoek moeten naar onderdelen van de ophanging.
Voor de technische controle kan een keuring na ongeval nodig zijn. Deze wordt echter alleen opgelegd indien er schade aan het chassis werd vastgesteld door een door de verzekeringsmaatschappij aangestelde expert. Indien er geen expert wordt aangesteld, heb je geen speciale keuring na ongeval nodig.
(Indien gewenst kunnen we de wagen na ongeval wel laten keuren bij de VAB-VTB voor je gemoedsrust.) Hopelijk is alles hiermee al wat duidelijker voor jou.
Indien je nog vragen hebt mag je ma altijd contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Evarist
Ik heb eerder de neiging om op die 2de mail af te gaan wegens de professionele aanpak. Eerste bedrijf heeft wel meer naamsbekendheid. Beide bedrijven zijn wel 1u van huis verwijderd

Ik heb momenteel een budget van 3000 euro, hoop dat daar al iets mee te doen valt.