opbergvakjes/zakjes
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Ik kan anders nog aardig wat kwijt achter de voorstoelen en ik heb ook een harnasbar. Mijn softtop past daar bv nog makkelijk, en dan kan er nog meer troep bij.
Dat bakje achter de stoel verplaatsen is trouwens wel een aardig idee. Dan wordt hij inderdaad bruikbaar. Handig om de papieren van de auto (serviceboekje enzo) in op te bergen.
Dat bakje achter de stoel verplaatsen is trouwens wel een aardig idee. Dan wordt hij inderdaad bruikbaar. Handig om de papieren van de auto (serviceboekje enzo) in op te bergen.

- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Dakje past ook nog wel "gemakkelijk" als je hem goed oprolt en de stoel volledig naar voren schuift en dan van de zijkant erin schuift
Vergeet dat service boekje dan niet in een doek te wikkelen, anders hoor je hem bij iedere bocht schuiven
Ik heb daarom de papieren in de zij vakjes en altijd een lege achterbak.
Oja, nu we het over het schuiven hebben. Ik moet de stoelen er nog even uit halen om een ijskrabber en wat telefoon spullen te pakken

Vergeet dat service boekje dan niet in een doek te wikkelen, anders hoor je hem bij iedere bocht schuiven

Oja, nu we het over het schuiven hebben. Ik moet de stoelen er nog even uit halen om een ijskrabber en wat telefoon spullen te pakken

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Pascal
Nou Nou, niet nuttig ik heb daar de kaart van Belgie in zittenpiet schreef:Volgens mij zijn alle Nederlandse Speedsters uitgerust met opberg vakjes, mistlampen en voetensteun voor de passagier.
Ben maar blij dat je nog nooit iets in dat opberg vakje achter de passagier stoel hebt gedaan. Niet echt handig om daar iets weer uit te vissen. Wilbert heeft voor mij opbergvakje verplaatst van de passagier stoel naar de bestuurdersstoel, dan wordt het al wat handiger.

- sooike
Ahaa, da zijde gij zeker, die ook nog uit elke band 200 gr. lucht haaltmetallic schreef:tasjes wil ik er niet eens in veel te zwaar!
voertsteun ook weggehaald asbak is altijd leeg
en service boekje (waarom neemt iemand die continu mee?)eruit.
ventieldopjes verwijderd en vliegen van het voorraam weggehaald
dit alles scheelt me zeker 0,0000000000001 kg aan gewicht.![]()
![]()

Einfach nur ein nackter Sportler
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Omdat ik dan opel mobiliteitsgarantie heb, dan moet je dat boekje kunnen laten zien om te bewijzen dat je je beurtjes heb laten doenmetallic schreef:tasjes wil ik er niet eens in veel te zwaar!
voertsteun ook weggehaald asbak is altijd leeg
en service boekje (waarom neemt iemand die continu mee?)eruit.
ventieldopjes verwijderd en vliegen van het voorraam weggehaald
dit alles scheelt me zeker 0,0000000000001 kg aan gewicht.![]()
![]()