Mijn naam is Richard, 40 jaar en heb al een hele waslijst auto's gehad, waarvan de meeste wel Opel waren. Meestal koop ik ook heel snel weer een nieuwe auto en ik heb nu besloten dat eens anders te gaan doen. In 2006 kocht ik nieuw de Vectra GTS sport 2.2 en die blijf ik lekker rijden, er staat nog geen 40K op de teller en is als nieuw en rijd geweldig lekker en ik vind hem nog steeds als gezinsauto superstoer.

maar wat moet je dan met het geld wat ik normaal kwijt ben voor de inruil....
Thuis eens zitten babbelen met het gezinnetje en we hadden het eens over onze andere auto, die ik ook al 15 jaar koester en netjes bewaar onder een pyama...
Onze Opel Manta 2.0 Berlinetta uit 1979.. en die ziet er zo uit..
Gebruik maken van de Manta doen we bijna niet meer en soms moet je dingen gewoon loslaten, op dat punt sta ik nu dus. Het zou kunnen dat ik hem onwijs ga missen, maar ik heb hem toch te koop gezet, allemaal geen haast. Hij is echt in een mooie staat en alles is altijd keurig onderhouden en vervangen en hij gaat ook niet weg voor een habbekrats... Desnoods stal ik hem ergens anders om ruimte te maken onder ons huis...
Ik zit te denken om binnen nu en een jaartje een Speedster te gaan rijden, het hangt helemaal af of ik degene tegenkom die graag wil hebben, in welke staat, prijs etc... ik lees me helemaal een rotje op dit forum en andere sites.
Al een tijdje kijken we uiteraard ook uit om eens op pad te gaan en gewoon eens live Speedsters te bekijken.
Dan ben ik er nog niet helemaal over uit wat te doen,zelf importeren, bij dealers kopen (een aantal Opel dealers hebben mijn aanvraag al op het prikbord hangen mocht er een inruiler komen), van een particulier of bijvoorbeeld bij iemand die hem op dit forum weg doet etc etc...
Tenslotte als "bijna altijd nieuwe auto koper", heb ik ook de angst een zogenaamd "barrel" te kopen, het blijft tenslotte wel geld wat je hoop denkt uit te geven aan iets wat het ook waard moet zijn.
Vanmiddag zo weer babbelend kwamen we op een idee.... die ik gelijk omzet in een vraag ?
Wie heeft er een Speedster en woont in de buurt van Berkel en Rodenrijs en zou eens op een dagtripje langs willen rijden voor een heerlijk bakje espresso, cappucino, koffie

Om eens de auto te laten zien en eventueel te vertellen waar je op moet letten. Tevens mijn vrouw is voor 90% om en dochterlief allang voor 100% (als het maar cabrio is) Ik wil de 10% twijfel bij mijn vrouw wegnemen.
Ze weet het is geen luxe auto, een pure rijplezierauto, ze heeft de foto's meegekeken....ze vind hem supergaaf..
Kleur heb je niet altijd voor het kiezen... maar de volgorde is Oranje,Rood,Blauw,Zwart,Zilver, Groen...
Allemaal geen haast !
Vriendelijke groeten !!