Even voorstellen: Thijs van Wijk
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ik heb het artikeltje even snel over gekeken. Voor het lezen interesseert het concept me niet. In twee tellen wat negatieve punten gevonden waarbij de wagen voor mij per definitie niet meer interessant is. Rijden moet puur en direct zijn. Hoe meer je je moet concentreren en moet afzien, hoe beter het drankje 's avonds in het hotel smaakt! 

- sooike
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Verschil tussen Speedster en GT
Dat zal ik begin juni weer kunnen vaststellen in het duitse Oschersleben waar ik van 4 tot 7 juni zit. Zoals ook de voorgaande jaren zie je geen enkele GT deelnemen aan de '1/8-Meile-Sprint'. Zou die dikke 500 Kg extra gewicht hiermee te maken hebben?
Bij de 'Drift Challenge' zie je dan weer geen enkele Speedster, enkel GT's en enkele andere achterwielaangedreven Opeltjes.

Dat zal ik begin juni weer kunnen vaststellen in het duitse Oschersleben waar ik van 4 tot 7 juni zit. Zoals ook de voorgaande jaren zie je geen enkele GT deelnemen aan de '1/8-Meile-Sprint'. Zou die dikke 500 Kg extra gewicht hiermee te maken hebben?
Bij de 'Drift Challenge' zie je dan weer geen enkele Speedster, enkel GT's en enkele andere achterwielaangedreven Opeltjes.
Einfach nur ein nackter Sportler
- speedster
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik ga dit jaar er weer heen met de Speedster.
Ga jij ook met de Speedster?
Ga jij ook met de Speedster?
sooike schreef:Verschil tussen Speedster en GT![]()
- Automotiveart.nl
- Nieuw lid
- Contacteer:
Say what? Hihiallen schreef:Juist, duidelijk... Tijs is een serieus man. Daar houden we hier niet van.

Drive it like you stole it.
http://Automotiveart.nl
http://Automotiveart.nl
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Om nog even terug te komen op de sprintcapaciteit van de nieuwe GT versus een 2.2 Speedster.
Met een standaard GT kreeg ik het niet voor elkaar om onder de 6.4 sec te komen voor de 0-100km/h. Pas met een 330pk pakketje kreeg ik de 5.7 sec op de klok. Met 360pk kon er nog een keer 0.3 seconden vanaf.
Kortom hoe Opel een 5.7 sec voor elkaar kreeg is mij onduidelijk
Ter vergelijk, mijn standaard 2.2 krijg ik in 6.2 sec naar de 100 km/h
SteV6
Met een standaard GT kreeg ik het niet voor elkaar om onder de 6.4 sec te komen voor de 0-100km/h. Pas met een 330pk pakketje kreeg ik de 5.7 sec op de klok. Met 360pk kon er nog een keer 0.3 seconden vanaf.
Kortom hoe Opel een 5.7 sec voor elkaar kreeg is mij onduidelijk

Ter vergelijk, mijn standaard 2.2 krijg ik in 6.2 sec naar de 100 km/h

SteV6
S4 Avant