Even mijzelf voorstellen.

Stel jezelf en je auto voor.
x187
Actief lid

Bericht door x187 »

Komt niet van Targer cars af. Na mijn bezoek bij Target cars, kreeg ik echt een naar gevoel. Zoiets als slechte karma... Raar om uit te leggen... Misschien kwam het ook wel, door de total losse autos die voor de deur stonden.
speedster2008
Actief lid

Bericht door speedster2008 »

Ik denk dat Dennizz het beste idee heeft idd.
Zou makkelijk zijn. Jammer (maar begrijpelijk) is de adv. van je Speedster verwijderd ... Heel veel succes en kijk uit naar de foto's.

Heel voorzichtig met je auto en heel veel plezier ermee.

Jason
x187
Actief lid

Bericht door x187 »

Ben de trotse eigenaar van een zwarte speedy geworden!. Ik zal morgen effe foto's posten, nadat ik bij de RDW ben geweest...
Afbeelding
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Gefeliciteerd! 8)
speedstermr2
Lid
Contacteer:

zwarte speedster

Bericht door speedstermr2 »

Hoi, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :lol: veel plezier ermee en hou alles heel. :thumbup: gr Monique
Spiky
Actief lid

Bericht door Spiky »

Gefeliciteerd met je Speedster.

Geniet er lekker van.

Spiky :alone:
Afbeelding
x187
Actief lid

Bericht door x187 »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
x187
Actief lid

Bericht door x187 »

let niet op de tijdelijke duitse export platen! En ook niet op de blauwe impreza en zwarte evo, die zijn van mn broer...
Afbeelding
x187
Actief lid

Bericht door x187 »

Zo deze week maar eens naar Lotus Amsterdam, voor een beurt. Hoop uiteraard geen gekke dingen tegen te komen. Verder kwam ik er vandaag achter dat er een slang op mijn rembekrachtiger erg droog is geworden, en begonnen is met scheuren. Het betreft de slang aan de achterste aansluiting op de bekrachtiger (dus zeg maar de slang die het dichtst bij het stuurwiel zit). Kan ik hiervoor naar een (willekeurige) opel dealer, om dit te laten vervangen?
Afbeelding
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Er is een recall op de vacuumslang geweest. Zelfde slang?
x187
Actief lid

Bericht door x187 »

Ja ik had het inderdaad gelezen, alleen weet ik echt niet of dat de desbetreffende slang is. Vandaar dat ik ook effe omschreven heb, om welke slang het gaat...

PS. Ik moet effe melden, dat ik de afgelopen week heb doorgebracht in de speedster, en ik vind het een ongelooflijk toffe wagen, hij rijd ook heerlijk. Normaal gesproken neemt na een week de enthousiasme wel een beetje af, bij mij neemt het met de dagen alleen maar toe! Al met al, een topauto!
Afbeelding
x187
Actief lid

Bericht door x187 »

Zo vandaag langs Lotus Amsterdam geweest... Echt een superservice, Jan heeft mijn auto een beurt gegeven, en in zijn geheel gecontroleerd. De wagen is in zeer goede staat. Eerst kregen we het idee, dat het een schade auto was vanwege de matige lak, na een grondige inspectie, bleek dit absoluut niet zo te zijn. De km stand van 60000 is ook zeker aannemelijk. Verder geen verborgen gebreken. Een absoluut koopje dus, hierbij wil ik Kzentekik_et hartstikke bedanken voor het posten van de link, waardoor ik deze wagen nu heb, DANK U! Verder vandaag ook de wielen laten balanceren bij Deni wheels(Zwanenburg). Ook hier een topservice, en zeker een aanrader voor alles wat met onderstellen te maken heeft. Ze zijn uiterst professioneel, hebben state of the art apparatuur, zeer goede (snelle) service, waar je ook ten allen tijden bij je voertuig kunt blijven, goed begeleid wordt door het gehele proces met tekst en uitleg. En uiteraard een zeer goede prijs. Ook bij Jan van Lotus Amsterdam geldt dat je een uiterst goede omschrijving van de werkzaamheden krijgt, terwijl hij deze uitvoert, en een zeer goede service krijgt, met uiteraard een eerlijke rekening aan het eind. Ik begrijp nu ook waarom mensen helemaal uit België komen om hun wagens bij Jan te onderhouden. Al met al, 2 hele goede zaken, waar je altijd terecht kan!
Afbeelding
x187
Actief lid

Bericht door x187 »

Vandaag was het zover! Het is afgebroken!

Mij werd gevraagd om even te stoppen door een vriendelijke fietser...

Die wees mij erop dat mijn kentekenplaat een paar meter achter mij lag. Kut drempels ook hier in Adam... Ach ja het wordt tijd voor een sticker...
Afbeelding
Rallye
Actief lid

Bericht door Rallye »

x187 schreef:let niet op de tijdelijke duitse export platen!
Ik zag vanavond bij 'Wegmisbruikers' (inderdaad: dat verschrikkelijke programma met die k#tdwerg en meneertje K. Spee) dat iemand met dergelijke platen in NL werd gepakt en uiteindelijk weer werd doorgestuurd met een proces verbaal van €250,- op zak...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
x187
Actief lid

Bericht door x187 »

Raar zeg (ik heb nou al gewone NL platen)... Maar dat lijkt me niet echt eerlijk, maar goed, als ik de boete zou krijgen, dan zou ik deze gewoon verhalen bij de leverancier... In mijn geval, 5daags.nl. Maar ik ben toevallig ook aangehouden met de witte platen, zelfs toen ze al verlopen waren!!! En ik ben weg gekomen zonder enige boete, en mocht doorrijden ook nog! Dus een beetje raar dat iemand anders dan 250 euro krijgt...Was die wel verzekerd?
Afbeelding
Plaats reactie