meeting in Tirol
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Dit was wel in Zwitserland Piet en de datum ... 15 juni 2007
Ongeveer een half uur was het aan het spoken daar boven op de Grimselpas. Zo erg dat de pas dicht ging voor al het verkeer. Gelukkig hadden we in dat hotel geboekt!
2 uurtjes later was alles al weer weggedooid, dat dan weer wel.
SteV6
Ongeveer een half uur was het aan het spoken daar boven op de Grimselpas. Zo erg dat de pas dicht ging voor al het verkeer. Gelukkig hadden we in dat hotel geboekt!
2 uurtjes later was alles al weer weggedooid, dat dan weer wel.
SteV6
S4 Avant
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Zet de R888 er maar onder, dan kan ik je tenminste bijhouden in de regenlinne150 schreef:Vraagje:Wat voor een banden zal ik erop zetten?R-1r of de 888 wat zijn de regen kansen in OostenrijkBen toch een beetje een schijterd in regen met 888.Enuh,nog wat:Gaan we weer allemaal het zelfde gereedschap meezeulen

Uh, gereedschap mee? Waar denk jij dan aan?
- pasje pech service
- duke-tape & tye wraps voor het geval schade...
- zo`n kastje om fout codes uit te lezen/resetten (die heeft toch wel iemand mee? Ik sta nog wel eens stil door 1 of andere storing

- meer heb je toch niet nodig?
Ik zal trouwens van de week eens kijken hoe het geregeld zit met de pech service in Europa en reisverzekering e.d.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Pascal
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
He Willy, Ga voor de R1R zou ik zeggen. Temperatuur kan laag zijn daar in de bergen.linne150 schreef:Vraagje:Wat voor een banden zal ik erop zetten?R-1r of de 888 wat zijn de regen kansen in OostenrijkBen toch een beetje een schijterd in regen met 888.Enuh,nog wat:Gaan we weer allemaal het zelfde gereedschap meezeulen
En het kan regen, dat wil je niet weten.
Maar als het droog en warm is

Gr. Pascal
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Wilbert kent me toch zo goed.
Als ik overigens even eerlijk mag zijn zou ik gewoon lekker die r1r eronder jepperen. Die triple 8 lekker bewaren voor trackdays. We moeten nog een keer met iedereen naar Abbeville vind ik. Even goedmaken van wat ik heb gemist. Croix en Ternois mag ook nog een keertje. Een half ochtendje smaakt natuurlijk naar meer!

Als ik overigens even eerlijk mag zijn zou ik gewoon lekker die r1r eronder jepperen. Die triple 8 lekker bewaren voor trackdays. We moeten nog een keer met iedereen naar Abbeville vind ik. Even goedmaken van wat ik heb gemist. Croix en Ternois mag ook nog een keertje. Een half ochtendje smaakt natuurlijk naar meer!