Heren, ik heb meerdere verzoekjes van mensen die de alu bells willen hebben. Deze heb ik gratis gehad en derhalve hoef ik daar geen geld voor te hebben. Echter:
Mocht iemand de auto kopen wil ik ze aan die persoon meegeven. Hoeft deze ze niet te hebben is Duke de eerste in de rij. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Dat is niet het laatste nieuws en gezien het model van de alu bells die ik heb liggen lijken me die met gemak meer dan 190 paardjes aan te kunnen. Zo niet, was Herman ook geen forumlid meer.
Oh ja, je weet toch wel hoeveel paardjes hij in die Spextus Exter heeft?
Ik heb de koper vandaag de auto laten zien en laten rijden. Zelf daarna nog even het stuur over genomen om de Speedster op hogere snelheden te demonstreren. En toegezegd dat ik geen enkel bezwaar heb tegen een eventuele keuring bij Van Sten waar hij om heeft gevraagd. Ook heb ik kopiën van een stapel facturen meegegeven die ik gisterenavond kon vinden. Je kunt iemand wel even kort in de facturen laten bladeren, maar zo werkt dat het beste in mijn optiek. Rustig op je gemak thuis doornemen en dan kan deze zelf bepalen hoe pietje precies ik ben in m'n keuzes van aanpassingen en onderhoud.
Maar nogmaals. Zelfs bij de verkoop blijf ik hier rondhangen hoor. Veel te veel gezellige gasten buiten het forum om. Er zijn inmiddels meerdere ex speedster bezitters die hier blijven blijven hangen.