Vind niet alles even mooi. Die stiksels horen niet thuis in een mooie wagen en de luchthappers lijken me niet te kloppen. Slecht gelukte replica of verbeeld ik me dat?
De onderzijde voor vind ik overigens prachtig. Het lijkt me ook een mooie oplossing tegen toekomstige steenslag. Zou 1 van de mods denk zijn, als ik de auto had gehouden. Geen grap.
Kleine toevoeging. Een ergonomische. De beste schakelpookknop is een ronde bal. Bij Yvo heb je voor 30-35? een prachtige alu kogel van Richbrook.
Ik vind ook niet alles even mooi. Als je OZ stickers op originele wielen doet, plak dan ook maar zwarte rondjes op de remschijven.
Dit zal de demo auto van edelparts zijn, waarbij alle registers tegelijk maar zijn open getrokken... ASS2222 hehehe
Wel mooi zijn de schakelaars voor de lichten. Ik heb ergens gelezen dat hij ze had laten maken. Kwam ik achter na wat speurwerk op het www om ze ook aan te schaffen. Worden zo te zien niet aangeboden op edelparts.
Ook mooi vind ik de splitter. Het grote nummerbord lijkt erdoor minder op te vallen.
Je hebt van moto-tip ofzo bij een verfhandel, rolletjes stickers. Dat is voor auto-line bedoeld. Daarmee heb ik m`n motor gedaan. Werkt prima! 1 rolletje was toen 4 euro en heb er nog van over.
Wel een super mooie auto zeg! Alleen die haaien-luchthappers bovenop vind ik niet mooi en die sticksels op die manier vind ik ook een beetje 'hoerig'... EN het lijkt wel oranje ipv rood .
Die toerenteller rood (ala Ferrari) vind ik heel stoer! En idd die OZ stickers op zijn wielen ....... beetje triest.