Hallo,
Mijn 'collectors item' is voor een goede prijs nu al te koop.
Alleen voor de liefhebber van een geheel originele blauwe Speedster 2.2. met donker grijze lederen bekleding.
Bouwjaar Oktober 2003. Slechts ca. 4.500 km !!! gelopen.
Ik ben de eerste eigenaar en heb de auto nieuw in Nederland gekocht.
Altijd binnen gestaan, nooit regen gezien, geen (onzichtbare-) schade en werkelijk in nieuwstaat.
Alles is nog origineel (dus ook alle badges, banden, uitlaat, interieur, grill etc) en dus geen opties of andere "verfraaingen".
Een complete map met alle informatie wordt bijgeleverd (design schetsen, prototype tekeningen, garage handleiding, alle artikelen uit Nederlandse uit Duitse autobladen en kranten en originele brochures (Duits en Nederlands, direct via Opel Importeur, uit Duitsland verkregen en op beursen verzameld.)
Alle fabrieks modificaties zijn uitgevoerd (inclusief ABS modificatie).
Graag alleen serieuze geinteresseerden.
Toemalige nieuwprijs 45.673
Opel Dealer bod: 25.000
Voor een betere prijs is hij van jou.
(06-51315824) / bendebeer01@hotmail.com
Binnenkort start ik actief met de verkoop (op Markt plaats, Auto-trader en via de Opel Dealer (in consignatie).
Heb er geen haast mee, dus de liefhebber kan gerust een afspraak met mij maken om foto's te ontvangen of voor een bezichtiging. Echter een proefrit is alleen mogelijk als ontbindende voorwaarde (na het sluiten van de deal). Ik laat niet zo maar iemand in de auto rijden.
Ben
Speedster 2.2 Blauw (collectors item)
- Racerke
- Actief lid
- Contacteer:
Re: Speedster 2.2 Blauw (collectors item)
Als ik jou was zou ik direct je wagen laten overnemen voor die prijs hoor. 25000€ zal je er ni direct voor kunnen krijgen, ik vraag voor de mijne 21000€ (wat ik zeker al ni moet ervoor hebben) en amper reactie eropBebear schreef:
Graag alleen serieuze geinteresseerden.
Toemalige nieuwprijs 45.673
Opel Dealer bod: 25.000
Voor een betere prijs is hij van jou.

Veel succes nog met verkoop zou'k zegge

GRtz
SPEEDSTER TE KOOP --> Check Out My Site: http://www.opelspeedster.be
-
- Actief lid
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Jammer dat mensen altijd direct gaan zwartkijken. Als hij nu al 3 jaar zit te leuren ok, maar nu? Het is ook niet zo dat hij klaagt dat maar niemand z'n auto wil kopen en we weten allemaal dat geduld z'n geld kan opbrengen. Zolang iemand maar oprecht is en aan de juiste persoon kan aantonen waarom hij / zij zoveel moet betalen.
Iemand vind blauw te opvallend of zilver te saai. Er is geen tussenweg.

Iemand vind blauw te opvallend of zilver te saai. Er is geen tussenweg.

- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Ondanks de exclusiviteit van een speedster, blijven mensen nog wel kijken naar wat redelijk is. Er staat bij die opel dealer in groningen al een hele tijd een prachtige blauwe te verstoffen, en in oestgeest staat ook een turbo die door zijn prijs met rust gelaten lijkt te worden.
Ik denk dat Bebear dat aanbod van die dealer nog eens goed moet overwegen. (tenzij er inderdaad een verzamelaar langkomt, maar die lijken op dit forum niet rond te hangen)
Ik denk dat Bebear dat aanbod van die dealer nog eens goed moet overwegen. (tenzij er inderdaad een verzamelaar langkomt, maar die lijken op dit forum niet rond te hangen)
Bedankt voor jullie reacties zo ver.
Ik had nog niet het idee te verkopen, maar als hij dit nu op kan brengen overweeg ik het bod zeker. De Opel Dealer vroeg mij te verkopen en gaf aan juist interesse in deze auto te hebben omdat hij nog geheel orignineel is en de extreem lage km stand. Hij komt te staan naast o.a. een GT (met 8000 km) in zijn prive collectie. Er is wel elke maand / 2 maanden even mee gereden, dus ik verwacht dat de schade door te lange stilstand beperkt zal zijn. De afschrijving per km ...... brrr moet ik maar niet aan denken.
Een fraai schaal modelletje was wellicht een beter idee geweest maar ja, de emotie... Misschien een goed moment om "wonden te likken".
Eerst maar starten met een advertentie op marktplaats ed.
Voor mij telt ook aan wie te verkopen. Maar goed, geld is geld.
Ik laat het wel weten op dit forum, en als er inmiddels iemand iets hoort?
Ik had nog niet het idee te verkopen, maar als hij dit nu op kan brengen overweeg ik het bod zeker. De Opel Dealer vroeg mij te verkopen en gaf aan juist interesse in deze auto te hebben omdat hij nog geheel orignineel is en de extreem lage km stand. Hij komt te staan naast o.a. een GT (met 8000 km) in zijn prive collectie. Er is wel elke maand / 2 maanden even mee gereden, dus ik verwacht dat de schade door te lange stilstand beperkt zal zijn. De afschrijving per km ...... brrr moet ik maar niet aan denken.
Een fraai schaal modelletje was wellicht een beter idee geweest maar ja, de emotie... Misschien een goed moment om "wonden te likken".
Eerst maar starten met een advertentie op marktplaats ed.
Voor mij telt ook aan wie te verkopen. Maar goed, geld is geld.
Ik laat het wel weten op dit forum, en als er inmiddels iemand iets hoort?