Zijn er naast edel-parts en de originele opel nog meer leveranciers van die turbo side-pods dan?allen schreef:en de luchthappers lijken me niet te kloppen. Slecht gelukte replica of verbeeld ik me dat?
VX220 van Collin
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Re: VX220 van Collin
Is huislvijt denk ik.Spiky schreef:Deze ook al eerder gezien, maar nog niet op internet kunnen vinden waar deze te koop zijn en belangrijker nog wat deze kost!!Bon_Jovi schreef:Vooral deze vind ik prachtig:
![]()
De schakelaars doen ongeveer 5 euri het stuk, het alu plaatje zelf snijden, en de text met een laserprinter op een transparant lay-on printen.
(wat ook de half duits /half engelse termen op het plaatje verklaren)
Als je googled op "led toggle switch" vindt je ze genoeg.
Een voorbeeld:
http://www.amazon.com/Pilot-Billet-Togg ... B000BB40ZY
zelfgemaakte letters op paneel
Ik heb vroeger wel eens met electronica en kastjes wat geprutst. Toen had je folie met allemaal kleine plakletters en vormpjes. Denk dat dit op dezelfde manier is gedaan?
vind de hele auto er erg leuk uitzien. Behalve dan de ribbels op het spatbord.
vind de hele auto er erg leuk uitzien. Behalve dan de ribbels op het spatbord.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
- speedster2008
- Actief lid
Leuke link, hebben daar ook veel doorzichtig folie om je auto te beschermen, en voor de CARBON mensen een goed uitziende goedkope oplossing, folie in 4 kleuren.Smiley schreef:Stickertje?
http://www.foliatecshop.co.uk/shop/foli ... dseqpvxsyy
- speedster2008
- Actief lid
- speedster2008
- Actief lid
Hahaha, ik was al te laat met het folie voor de neus toen ik hem kochtallen schreef:Folie om de neus te beschermen heb ik iets te laat ontdekt.![]()
Carbon nepfolie is imho absoluut not done. Dat is namelijk in een ogoposlag te zien.

Dacht ik al, maar op de plaatjes zag het er aardig uit ...
Maar goed, foto's kunnen aardig bedriegen (lees, uren en uren in de auto voor het zoeken naar een Speedster via internet en aangekomen bij de auto ontdekken dat de auto een mega schade bak blijkt te zijn ... even vergeten te vertellen bij de adv. GVD GVD