Allen schreef:
Duke, watvoor onderstel heb jij onder de auto?
Dat zijn Nitrons, met 375-450 veren. Als het goed is, zijn ze ingesteld op 20 klikken van hard voor en 18 achter.
Maik schreef:
Ik denk dat Duke inderdaad ook wel een goede diffuser kan gebruiken, maar eerst altijd je uitlijning checken (al denk ik dat die bij Duke wel in orde is).
Ja, vorige week laten checken en alles stond in ieder geval in "het groen" op de uitlijnapparatuur, zodra ik in de auto ging zitten (voor zover dat wat zegt natuurlijk, met een verlaagde auto op standaardsoftware..). Ik heb niks laten verzetten, wilde gewoon checken hoe nu alles stond, zodat ik in ieder geval terug kon naar deze waardes als het ooit niet meer goed mocht zijn, of misschien een stuurkogel o.i.d. vervangen moet worden/is.
Ik wilde dit graag weten, omdat diverse bedrijven (3) een andere auto van me ook helemaal niet meer lekker sturend krijgen

en dit is ooit goed geweest.. Vandaar
gr,
The Duke
P.S. zijn we Rikster zijn onderwerp niet helemaal weg aan het spammen trouwens op deze manier, want dat is even andere koek natuurlijk.. 290 .. Ben ook nog zeer benieuw naar videomateriaal.