gele speedster te koop
Gefeliciteerd.
Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van de GT.
Mooie kleur dat geel !
Het uitlaat geluid veranderd in de loop van tijd nog.
De Duitste site is inderdaad een aanrader.
Verder is er ook veel info te vinden op de Saturn Sky en Pontiac Solstice forums uit Amerika.
P.s. mocht je documentatie zoeken, ik heb zowat alles mbt de GT al verzameld (technische gegevens etc).
Veel plezier en mooi weer met de GT.
Mooie kleur dat geel !
Het uitlaat geluid veranderd in de loop van tijd nog.
De Duitste site is inderdaad een aanrader.
Verder is er ook veel info te vinden op de Saturn Sky en Pontiac Solstice forums uit Amerika.
P.s. mocht je documentatie zoeken, ik heb zowat alles mbt de GT al verzameld (technische gegevens etc).
Veel plezier en mooi weer met de GT.
Mocht iemand deze Speedster willen kopen dan zou ik dat met een heel lang garantie termijn doen aangezien er een hoop geknutseld is aan deze auto.
Zo is er aan 1 koplamp al een extra massa draadje naar de accu aangelegd (dus wanneer je de koplamp eruit haalt moet je naast de stekker ook een lange draad naar de accu losmaken) dat is een voorbeeld van geknutsel.
Richard
Zo is er aan 1 koplamp al een extra massa draadje naar de accu aangelegd (dus wanneer je de koplamp eruit haalt moet je naast de stekker ook een lange draad naar de accu losmaken) dat is een voorbeeld van geknutsel.
Richard
Ik zag hem vanmiddag inderdaad bij Opelcentrum binnen staan toen ik langsreed. Oja, er stond ook nog een witte Porsche voor de ingang...Smiley schreef:Net effe wezen kijken (en zitten) in Oosterhout.
Ze hebben de stoelen vervangen voor nieuwe zwarte.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
-
- Lid
- Contacteer:
gele
Hoi, ze hadden al gezegd bij de inruil dat er andere stoelen in zouden komen. Aan de zijkant was het leer nl beschadigd want ze hadden er geen stof op gezet. Ik heb veel andere onderdelen laten vervangen voor ca 3.000 euro dus volgens mij is de auto nu weer oke. Heb er toch fijn mee gereden alleen zijn het linke en Spartaanse wagentjes. Gr van een super tevreden gt rijder, Supermotor die GT. 

- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Diezelfde wagen heb ik mee proefgereden voordat ik de mijne bij vdk wegtrok. Ze geeft aan dat er 3k in gestoken is en als de auto niet goed zou zijn, betwijfel ik het of Oosterhout de wagen had ingeruild en voor zo'n prijs terug in de verkoop had gezet.
Dat ze de bekleding vervangen voor zwart lijkt me niet meer dan logisch. Het gaat er om wat het snelste verkoopt.
[/u]
Dat ze de bekleding vervangen voor zwart lijkt me niet meer dan logisch. Het gaat er om wat het snelste verkoopt.

- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Uit de categorie "Wij van wc-eend adviseren wc-eend" 
(liefhebbers: http://www.youtube.com/watch?v=MzakqMAaHME)
De eigenaar van voor monique ( die cup uitlaat en de zijkappen geplaatst heeft, en misschien van de voorclam respray met druppels) zou misschien nog wat historie willen melden.

(liefhebbers: http://www.youtube.com/watch?v=MzakqMAaHME)
De eigenaar van voor monique ( die cup uitlaat en de zijkappen geplaatst heeft, en misschien van de voorclam respray met druppels) zou misschien nog wat historie willen melden.
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Die spray zat er vorig jaar al op. Je moet je ook niet blind staren op wat kleine puntjes als een druppeltje op de voorclam. Het gaat om het chassis onder het plastic dat goed moet zijn. Dat is mede bepalend voor de technische staat van de Speedster.
De zijkappen zijn misschien minder netjes gespoten. Dat maakt een auto niet slecht. Of je brengt ze weg en laat ze matchen in de kleur van de auto, of je schuurt die dingen, zet ze in de primer en pakt een bus zwarte motip.
Lak kun je herstellen, een krom chassis niet. De vraag is of je liever een blinkende auto hebt waarvan het chassis provisorisch gefixed is, of dat je een auto hebt die optisch net wat minder is, maar waarvan je weet dat het technisch een eerlijk en betrouwbaar hok is. Beide kan ook, tegen een prijs, maar dan vinden we iets vaak te duur. Ik zeg altijd: alle waar naar geld.
Nogmaals: Deze wagen hebben ze nu minimaal 2 keer ingenomen. Dat doen ze niet als ze er geen vertrouwen in hebben. Vertrouw op je kennis, gevoel en je ogen. Niet op eventuele negatieve pb's over andermans auto's die je wellicht zou krijgen in de hoop dat je zijn / haar auto koopt omdat die wel goed zou zijn. Daar heb ik er vorig jaar zelf wat van gehad toen ik op zoek was. Bijvoorbeeld dat auto's slecht zouden zijn omdat ze van een reclamebedrijf waren geweest of dat hij altijd buiten stond, etc., etc...
Van buiten staan gaat een auto niet stuk. De facturen van de laatste eigenaar zijn voor mij altijd het belangrijkste. Daaraan zie je of er bezuinigd is op onderhoud.

De zijkappen zijn misschien minder netjes gespoten. Dat maakt een auto niet slecht. Of je brengt ze weg en laat ze matchen in de kleur van de auto, of je schuurt die dingen, zet ze in de primer en pakt een bus zwarte motip.
Lak kun je herstellen, een krom chassis niet. De vraag is of je liever een blinkende auto hebt waarvan het chassis provisorisch gefixed is, of dat je een auto hebt die optisch net wat minder is, maar waarvan je weet dat het technisch een eerlijk en betrouwbaar hok is. Beide kan ook, tegen een prijs, maar dan vinden we iets vaak te duur. Ik zeg altijd: alle waar naar geld.
Nogmaals: Deze wagen hebben ze nu minimaal 2 keer ingenomen. Dat doen ze niet als ze er geen vertrouwen in hebben. Vertrouw op je kennis, gevoel en je ogen. Niet op eventuele negatieve pb's over andermans auto's die je wellicht zou krijgen in de hoop dat je zijn / haar auto koopt omdat die wel goed zou zijn. Daar heb ik er vorig jaar zelf wat van gehad toen ik op zoek was. Bijvoorbeeld dat auto's slecht zouden zijn omdat ze van een reclamebedrijf waren geweest of dat hij altijd buiten stond, etc., etc...
Van buiten staan gaat een auto niet stuk. De facturen van de laatste eigenaar zijn voor mij altijd het belangrijkste. Daaraan zie je of er bezuinigd is op onderhoud.