Sinds ik Allen hoor over een andere auto is ook het aanbod van Hessing verdwenen van die Exige waar ze al maanden mee aan het leuren zijn, dus ik verwacht Allen binnenkort in een zwarte Exige te zien.
En als ik het toch over Hessing heb, gaan ze stoppen met Lotus?
Van de website is het merk al afgehaald.
Trouwens.....die Europa is helemaal te geef......daar geven ze al bijna 40% korting op.
Van 72.605 voor 45.000
Ja Hessing is er mee gestopt. Ik vraag mij af of ze Lotussen hebben verkocht (buiten de demo's).
Hun klantenkring zijn ook niet echt Lotus-rijders (bij een Lotus kan je niet achterin zitten en met een dikke buik kom je niet achter het stuur).
Hendrik-Jan schreef:Ja Hessing is er mee gestopt. Ik vraag mij af of ze Lotussen hebben verkocht (buiten de demo's).
Hun klantenkring zijn ook niet echt Lotus-rijders (bij een Lotus kan je niet achterin zitten en met een dikke buik kom je niet achter het stuur).
Nou... Die buik is het probleem niet! Het is de breedte die het doet, tenminste als je er met 2 man in wilt zitten
Even overwegen wanneer ik het zelf naar buiten ga brengen. Ik ontplof bijna van het geheim houden.
Die Europa S heb ik overwogen om zakelijk te rijden ipv de Speedster, maar dan geef je het open rijden op. En er is niets dat zo gaaf is om zonder dak door de vrieskou te rijden (geen grap )
Dus is er iets voor in de plaats gekomen waarmee ik gegarandeerd niet mee kan voorrijden. Een stuk heftiger dan een Speedster, maar nog net bruikbaar voor iedere dag (buiten het werken om).
Het mooiste zit eigenlijk onder het plastic. Als je al die mooie, nieuwe, gekleurde spullen ziet krijg je echt kippenvel. Als techniek je interesseert natuurlijk
Het enige echte minpuntje aan het uiterlijk is dat de wielen ook ver naar binnen staan. Zou graag een rondje (mee)rijden
Dat is een van de voorbeeldprojecten die ik gezien heb van vdk, waardoor ik m'n auto altijd naar A'dam breng. Deze, de groene Elan, een gele S1 met 1.8 turboblok. Echt alles zag er tot in de puntjes perfect uit. Ik snapte die banners van Steven wel.
Dat hij m'n auto nu al twee keer heeft laten schoonmaken vind ik ook top!
--
Dennis, daar ontkom je niet aan. Anders gaat het zwikkie aanlopen.
allen schreef:Dus is er iets voor in de plaats gekomen waarmee ik gegarandeerd niet mee kan voorrijden. Een stuk heftiger dan een Speedster, maar nog net bruikbaar voor iedere dag (buiten het werken om).
Ik gok erop dat het meer buiten het segment van de speedster, lotussen of tvr's ligt... een stuk heftiger.... toch nog zonder dakje kunnen rijden... Misschien meer richting een corvette of honda nsx? verwijder maar als ik heel erg foute dingen zeg
Ik denk dat de auto beter bij Allen zal gaan passen, en toch iets exotisch en heftigs, zoiets zie je niet vaak op de rechterbaan van de snelweg rijden namelijk:
Laatst gewijzigd door Maik op 30 mei 2009 7:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle auto's hebben iets gemeen met m'n aanschaf. Nog ff en dan mag ik heerlijk gassen weer. Oh en weer een nieuw feitje... Het torretje zit ditmaal voor me.