In de lijst van een eerdere post kom ik mijzelf tegen. Hier ben ik idd op de terugweg van Zandvoort gesnapt. Het jochie was met zijn mobieltje om mijn auto aan het springen. WXR-uitvoering!!
fotograaf gesproken, was alleen benieuwd wanneer deze op autogespot kwam.
martin
Je gaat een rondje op de motor rijden en je vrouw erachter aan met de auto? Dordrecht ligt niet echt naast Alphen ?
Denizz, om nu iedere dag in de buurt van alphen a/d rijn te rijden wordt ook saai. Dan pak ik een willekeurige garmin route (van internet geplukt) en rijden maar. Moet soms de speedster delen, maar dit weekend is mijn weekend. (eerst gp-elite rijvaardigheidstraining, en zondag naar zaandam/soesterberg?)
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
fotograaf gesproken, was alleen benieuwd wanneer deze op autogespot kwam.
martin
Je gaat een rondje op de motor rijden en je vrouw erachter aan met de auto? Dordrecht ligt niet echt naast Alphen ?
Denizz, om nu iedere dag in de buurt van alphen a/d rijn te rijden wordt ook saai. Dan pak ik een willekeurige garmin route (van internet geplukt) en rijden maar. Moet soms de speedster delen, maar dit weekend is mijn weekend. (eerst gp-elite rijvaardigheidstraining, en zondag naar zaandam/soesterberg?)
Dat begrijp ik allemaal
Vind het "apart" dat je vrouw met de auto achter jouw aan rijdt. Met z`n tweeën op de motor of in de auto lijkt mij logischer en vooral gezelliger. Mijn ervaring is dat die combinatie ook niet werkt met ritjes 1 op de bike en de ander met de auto.
yep, zondag naar Zaandam en dan naar Soesterberg We kunnen misschien wel samen rijden vanaf Leimuiden?