Vandaag ontvangen van de Engelse Speedster club 1 Shower cap. Ik had deze gezien bij een andere Speedster rijder volgens mij hete die Bob die ook op bezoek was bij courtenay in Engeland. Die Bob had dat ding ontworpen. In Engeland met dat pokken weer heb je hem echt wel nodig. Maar ik was onder de indruk van die showercap. Het beschermt dus alleen je dak met raam plus het stuk boven de motor.
Nu had ik volgende idee volgens mij kan die dubbelen als Suncap. Patent pending. Ik denk dat ik dat eens ga proberen als ik de auto ergens wat langer ga parkeren. Dat had ik laatst gezien bij een Lotus en daarmee hou je wellicht gelijk wat al te nieuwsgierige mensen mee op een afstandje.
piet schreef: Ik denk dat ik dat eens ga proberen als ik de auto ergens wat langer ga parkeren. Dat had ik laatst gezien bij een Lotus en daarmee hou je wellicht gelijk wat al te nieuwsgierige mensen mee op een afstandje.
Of juist niet, het is al een opvallende auto, dit maakt mensen alleen maar nieuwsgieriger misschien zelf ben ik ook altijd benieuwd wat voor bijzonders eronder staat als ik een afgedekte auto zie
piet schreef:Vandaag ontvangen van de Engelse Speedster club 1 Shower cap. Ik had deze gezien bij een andere Speedster rijder volgens mij hete die Bob die ook op bezoek was bij courtenay in Engeland. Die Bob had dat ding ontworpen. In Engeland met dat pokken weer heb je hem echt wel nodig. Maar ik was onder de indruk van die showercap. Het beschermt dus alleen je dak met raam plus het stuk boven de motor.
Nu had ik volgende idee volgens mij kan die dubbelen als Suncap. Patent pending. Ik denk dat ik dat eens ga proberen als ik de auto ergens wat langer ga parkeren. Dat had ik laatst gezien bij een Lotus en daarmee hou je wellicht gelijk wat al te nieuwsgierige mensen mee op een afstandje.
Nee ...die is speciaal ontworpen voor nieuwsgierige mensen, zoals Marcel.
Kunnen ze net nog even naar binnen loeren ...
gr. Bassie
Gloeiende, nog één bijdehandte erbij
Dus je wil zeggen als je een auto onder een hoes ziet dat je niet nieuwsgierig bent wat eronder staat.......je gaat je suffe golf of astra toch niet onder zo'n hoes zetten.........eigenlijk zie ik ook nooit van die badmutsen zoals hierboven afgebeeld, maar meer volledige hoesen
Nee ...die is speciaal ontworpen voor nieuwsgierige mensen, zoals Marcel.
Kunnen ze net nog even naar binnen loeren ...
gr. Bassie
Gloeiende, nog één bijdehandte erbij
Dus je wil zeggen als je een auto onder een hoes ziet dat je niet nieuwsgierig bent wat eronder staat.......je gaat je suffe golf of astra toch niet onder zo'n hoes zetten.........eigenlijk zie ik ook nooit van die badmutsen zoals hierboven afgebeeld, maar meer volledige hoesen